فستیوال رنگ 2019 استانبول

فستیوال رنگ 2019 استانبول

فستیوال رنگ استانبول

یکی از تفریحات موجود در شهر استانبول، فستیوال رنگارنگ استانبول یا همان فستیوال رنگ پاشی می‌باشد. اگر شما نیز به تفریحات رنگارنگ علاقه دارید می‌توانید پس از کسب اطلاعات به این فستیوال رفته و از آن لذت ببرید.

فستیوال رنگ استانبول 2019 استانبول در 27 آپریل برابر با هفتم اردیبهشت ماه 98 در لایف پارک استانبول برگزار میشود.

فستیوال رنگارنگ در اکثر نقاط دنیا همه ساله برگزار می‌شود و یکی از پرطرفدارترین فستیوال‌های موجود در جهان است. اما شاید علت محبوبیت این فستیوال به خاطر وجود رنگ‌های درهم و شاد باشد. زیرا تلفیق و ترکیب رنگ‌های نا مشابه با یکدیگر باعث ایجاد احساس شادی در اشخاص می‌شود و به همین ترتیب افراد شرکت کننده حس شادی خواهند گرفت. همچنین فستیوال رنگارنگ استانبول در حال حاضر دو سال پیاپی در استانبول برگزار شده است.

تصور کنید با رنگ‌پاش‌هایی در دستتان به فستیوال می‌روید و پرتاب رنگ را در آسمان مشاهده می‌کنید. شاید این تجربه برای شما تکرار نشدنی باشد. پس در هر سنی که هستید با استانبول سرا همراه شوید تا اطلاعاتی تکمیلی در رابطه با تاریخچه فستیوال رنگارنگ استانبول در ترکیه و نحوه دسترسی به آن به شما بدهیم.

فستیوال رنگ 2021 استانبول

گذری در تاریخچه‌ی برگزاری فستیوال رنگارنگ استانبول و در کشورهای دیگر

فستیوال رنگارنگ به انگلیسی Life In Color رویدادی از شرکت آمریکایی EDM است که به علت حضور زیاد مردم در آن، به زندگی در رنگ یا به عبارت دیگر جشن رنگ‌ها شناخته شده است. شرکت EDM j توسط سباستین سولانو، کامپ بل، لوکاس تراچ و پاتریک تراچ برای اولین بار به عنوان کمیته سرگرمی برگزار شد.

این مراسم که در تور کنسرت DayGlow سال ۲۰۰۶ انجام شد، به عنوان بزرگترین حزب نقاشی جهان نامیده شده است. این تور توسط موسیقی‌دانان الکترونیکی برنامه ریزی شد و پس از مدتی کوتاهی و بعد از آنکه Robert F.X آن را به دست آورد، در اواخر سال ۲۰۱۲ از نام SFX Entertainment Sillerman نامش را عوض کرده و به نام کنونی خود تغییر داد. از ابتدای سال ۲۰۱۳ این شرکت شروع به ارتقاء خود نمود و یک جشنواره موسیقی با چندین مرحله و یک سری بازیگر ایجاد کرد. همچنین میامی به عنوان منطقه مادر برای این فستیوال شناخته شده است.

در فستیوال رنگارنگ استانبول چه کارهایی انجام می‌شود؟
مدیرعامل شرکت سباستین سولانو داستان بازی رنگ‌ها را بسیار زیبا توصیف کرده است که تقریباً مانند یک نمایش می‌باشد و با چنین جمعیت زیادی که طرفدار آن هستند شما می‌توانید باور کنید که این بازی چقدر جذاب است. مجموعه‌های زنده توسط DJ همراه با هنرمندان مختلف اجرای زنده انجام می‌دهند. همچنین بازیکنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند شلنگ‌های بطری‌دار و بطری‌های رنگی شخصی که با خود به این مکان می‌آورند رنگ غیر سمی اسپری می‌کنند. شرکت کنندگان برای این که خود را به شکل بوم نقاشی دربیاورند لباس‌های سفید را به تن می‌کنند تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و رنگ پاشی به سمت آنها بسیار بیشتر از بقیه افراد باشد.

تاریخ‌های مهم در شکل گیری فستیوال رنگارنگ و فستیوال رنگارنگ استانبول
در سال ۲۰۱۳ این شرکت یک تور تحت عنوان تولد دوباره رنگ پاشی به راه انداخت که در بیشتر از ۲۵ کشور با برنامه‌ای گسترده و قابل گسترش در سالهای آتی انجام شد. ویژگی‌های این نمایش به صورت منظم فراتر از انفجار‌های رنگی بود. که عبارت بودند از: فعالیت‌های هوایی راهپیمایی‌ها نمایش‌های آتش و کمانگیری.

در همان سال Life In Color شروع به برگزاری جشنواره‌های بزرگ موسیقی با مراحل متعدد و یک گروه بزرگتر کرد. اولین جشنواره یک روزه و در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۳ در واشنگتن رخ داد.

فستیوال رنگ استانبول 2019 استانبول در 27 آپریل برابر با هفتم اردیبهشت ماه 98 در لایف پارک استانبول برگزار میشود.

نحوه دسترسی به فستیوال رنگارنگ استانبول
دسترسی به محل بر گزاری فستیوال رنگارنگ استانبول در تور استانبول بسیار ساده می‌باشد. زیرا در پارک زندگی واقع شده است و خطوط مترو اتوبوس زیادی به سمت پارک زندگی وجود دارد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی لایف پارک استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول با هزاران سال سابقه استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =