مراکز خرید طلا و جواهرات در استانبول

مراکز خرید طلا و جواهرات در استانبول

خرید زیور آلات در شهری مثل استانبول می‌تواند برای بسیاری، از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر باشد. جالب این که وقتی قصد خرید جواهر و زیورآلات لوکس و زیبا را دارید، خواهید دید که برندهای ترک در کنار برندهای بین‌المللی قرار می‌گیرند و در کنار تنوع بسیار عالی، قیمت‌های متنوعی را نیز تشکیل می‌دهند. با استانبول سرا همراه شوید تا با مراکز خرید طلا و جواهرات استانبول آشنا شوید.

خرید از مراکز بزرگ

قبل از هر چیز باید بدانید که برندهای مطرح بین‌المللی را می‌توانید در مراکز خرید بزرگ استانبول پیدا کنید. از جمله این مراکز خرید می‌توان به مرکز خرید زورلو ،ایستینه پارک و یا مال آف استانبول اشاره کرد. عموما برندهای مطرح ترک نیز در این مراکز خرید بوده یا دارای بوتیک‌های خاص به خود هستند و یا این که کارهای خود را در فروشگاه‌های بزرگ به فروش می‌رسانند، اما برای خرید از برندهای معروف، به راحتی می‌توانید به سراغ این مراکزی که ذکر کردیم بروید و چندین فروشگاه از آن‌ها را مشاهده کنید.

مرکز خرید مال آو استانبول

بازار بزرگ استانبول
برخی از خرید زیورآلات طلا و نقره از بازار بزرگ استانبول طفره می‌روند، اما خرید جواهرات در این بازار به هیچ وجه اشتباه نبوده و جدا از طراحی‌های مرسوم که در فروشگاه‌های آن ارائه می‌شود، از نظر جنس و کیفیت، این بازار دارای فروشگاه‌هایی بسیار خوب است که قیمت‌های متعارفی نیز ارائه می‌کنند. البته با توجه به وجود فروشگاه‌های فراوان، حتما باید زمان مناسبی را برای گشتن در این بازار کنار بگذارید.

بازار بزرگ استانبول

سایت: kapalicarsi.com.tr

آدرس: Beyazıt, Kalpakçılar Cd. No:22, 34126 Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: 48 12 519 212 90+

Cartier

یکی از مهم‌ترین بوتیک‌هایی که می‌توانید کارهای بسیار خوبی در آن پیدا کنید، بوتیک Cartier است. از مهم‌ترین پرچم‌داران برندهای ترک در زمینه ساخت جواهرات است که فروشگاه مرکزی آن در ایستینیه پارک قرار دارد، جایی که بسیاری از طراحان مطرح را می‌توانید در آن پیدا کنید. Cartier هر دو سال مجموعه‌ای خاص را ارائه می‌کند که از هر کدام فقط یکی تولید شده و با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. Coloratura جدیدترین مجموعه آن است که ۲۴۰ قطعه داشته و از رنگ‌بندی‌های هندی در طراحی آن الهام گرفته شده است.

Cartier

سایت: stores.cartier.com

آدرس: Pınar, Pinar mah. Katar cad. No:11 R Ickapi, İstinye Park AVM no: 516-517, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

تلفن:75 70 345 212 90+

مرکز خرید Emaar Square
مرکز خرید عمار را ما کاملا به صرت مجزا آورده‌ایم چون وقتی آن را در سال ۲۰۱۸ بازگشایی کردند، قرار بر این بود تا برندهای مختلف جواهرات و زیورآلات در آن شعبه‌هایی بازگشایی کنند و این مهم نیز کاملا به سرانجام رسید و شما بر روی سنگ‌های مرمر کف این مرکز خرید، به چندین برند معتبر دسترسی دارید. البته فروشگاه‌های بزرگ که کارهایی از چندین برند مختلف را عرضه می‌کنند، بهترین انتخاب برای شماست. این فروشگاه‌ها عموما کارهایی از طراحان ترک را نیز به فروش می‌رسانند که این امکان را به شما می‌دهد تا در کنار طراحی و زیبایی، قیمتی مناسب نیز برای کالایی که مدنظر دارید پرداخت کنید.

مرکز خرید Emaar Square

سایت:

آدرس: Ünalan, Libadiye Cd No:88, 34700 Üsküdar/İstanbul, Turkey

تلفن: 90 80 290 850 90+

Pomellato

اگر بخواهید از مجعه‌های ارزشمند این فروشگاه ایتالیایی خرید کنید، حتما باید به مرکز خرید زورلو بروید. جایی که به جواهرات رنگارنگش معروف بوده و شما می‌توانید مجموعه‌هایی از سال‌های مختلف را در آن پیدا کنید. کارهایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند و می‌توان آن را هر خریداری پیشنهاد کرد. همچنین شیوه‌ی برش و طرح‌های این برند تماما دارای کپی رایت بوده و مانند آن را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

Pomellato

سایت: pomellato.com

آدرس: Levazım, Koru Sokağı No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن:10 55 344 545 90+

Harry Winston

سادگی و زیبایی همیشه از مهم‌ترین نکات در طراحی‌هایی بوده که مجموعه‌های Harry Winston را شامل می‌شوند. برند نیویورکی بسیار معروفی که از مهم‌ترین و البته گران‌ترین برندهای جواهرات در دنیا به حساب می‌آید و شما می‌توانید آن را در یک بوتیک اختصاصی در استانبول مشاهده کنید. طراحی‌های جواهرات با توجه به طبع شخصی Harry Winston، بر اساسی برش‌های الماس است و سعی شده تا بدنه‌ی زیورآلات با جواهری که در آن کار شده کاملا هماهنگ باشد.

Harry Winston

سایت: harrywinston.com

آدرس: Ünalan, Emaar Square Mall, Ground Floor NO. 557, Libadiye Cd NO. 82, 34700 Üsküdar/İstanbul, Turkey

تلفن: 00 55 227 216 90+

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =