معرفی برندهای معروف لباس زنانه ترکیه

معرفی برندهای معروف لباس زنانه ترکیه

برند های ترکیه نه تنها در ترکیه محبوب و معروف اند، بلکه جزو مارک های معروف دنیا نیز می باشد. صنعت پوشاک در ترکیه، رقابت خود را به طور جدی با غول های تولید لباس در دنیا آغاز کرده و روز به روز عملکرد بهتری در طراحی و دوخت پوشاک و کیف و کفش خانواده ارائه می‌دهد. استانبول سرا در این مقاله به معرفی برندهای معروف لباس زنانه ترک می پردازد تا شما عزیزان در سفر به ترکیه بتوانید خریدی عالی و مقرون به صرفه داشته باشید،با ما همراه باشید.

برندهای معروف لباس زنانه ترکیه

  • برند 4G By Gizia
  • نت ‌‌ورک | Network
  • کوتون | Koton
  • پوشاک گاستو | Gusto
  • رومن | Roman

برند 4G By Gizia
برند ترک Gizia بیش از 25 سال برند مد شیک، زنانه و بسیار محبوبی بوده است. با مجموعه‌های منحصربه‌فرد تولید شده توسط پارچه‌های زیبا، Gizia امروزه به مهم‌ترین نماینده‌ی نساجی و مد ترکیه و همچنین چهره‌ی معاصر مد ترکیه در جهان با نزدیک به 300 امتیاز فروش آن در ترکیه و سراسر جهان تبدیل شده است.

برند 4G By Gizia

نت ‌‌ورک | Network
نت ‌‌ورک ترکیه: برند مد ترکیه «نت ‌‌ورک» مجموعه‌ی منحصربه‌فردی از لباس‌های همیشگی و بی‌عیب و نقص را برای زنان و مردان تولید می‌کند. شهرت این برند پوشاک ترکیه به خاطر کیفیت و دقت آن از مفهوم تا طراحی و از دوزندگی تا فروش است. شرکت پوشاک نت ‌‌ورک در سال 1999 در استانبول، ترکیه وارد بخش پوشاک آماده برای خرید در ترکیه و یکی از شرکت‌های گروه شرکای بوینر (Boyner Holding Group) شد. امروزه، مد نت ‌‌ورک بیش از 60 فروشگاه پوشاک در ترکیه دارد که 24 تا از آن فروشگاه‌های نت ‌‌ورک استانبول هستند. این برند ترکیه شش فروشگاه پوشاک نت ‌‌ورک هم دارد که یکی 1 فروشگاه در جمهوری آذربایجان، 2 فروشگاه در روسیه و 3 فروشگاه پوشاک در امارات متحده‌ی عربی دارد.

کوتون | Koton

برند Koton در سال ۱۹۹۸ در ترکیه ساخته شد. این برند با نوآوری ‌و خلاقیتی که در تولید کالکشن های فصلی خود به خرج می‌دهد به یکی از محبوب‌ترین برندهای وارداتی به ایران و ۳۴ کشور دیگر تبدیل شده‌ است. یکی از ویژگی های اصلی کوتون، راضی نگه داشتن همه اقشار جامعه، با سلایق و درآمدهای متفاوت است.

برند پوشاک ترک کوتون یکی از مارک‌های پیش ‌‌رو در مد ترکیه شده است که آخرین مدها، طرح‌ها، پارچه‌ها و لوازم جانبی را برای عموم و به‌خصوص جوانان شهرنشین تولید می‌کند که به دنبال جذاب‌ترین روندها در مد هستند. به سایت Koton.Com.Tr و فروشگاه‌های پوشاک کوتون در ترکیه و خارج برای آشنا شدن با آن مارک سر بزنید.

برند کوتون

مجموعه پوشاک کوتون شامل آخرین سبک‌ها برای پیراهن‌های زنانه، کیف‌های زیبا، کفش‌های دوست داشتنی و انتخاب بزرگی از لوازم جانبی مرسوم و مد روز برای زنان، مردان و کودکان است. کوتون ترکیه با داشتن 203 فروشگاه، این برند ترک 293 فروشگاه در 24 کشور در سراسر جهان ازجمله دبی، امارات متحده عربی دارد.

پوشاک گاستو | Gusto
برند ترک و زنانه‌ی گاستو با طراحی منحصربه‌فرد و فروش محصولات به مشتریان خانم از طریق فروشگاه‌های خود و باهدف وارد شدن به شیوه‌ی حیاتی در بخش پوشاک کاملاً آماده در سال 1970 ایجاد شد. به این منظور، گاستو اولین فروشگاه مفهومی خود را در آن زمان باز کرد. در حال حاضر، گاستو 22 فروشگاه در ترکیه، 1 فروشگاه در خارج از کشور و بیش از 1000 امتیاز فروش در سراسر ترکیه دارد.

گاستو

رومن | Roman

برند رومن که برند مد موفق زنان در ترکیه است اولین فروشگاه خود را در استانبول، ترکیه در سال 1980 باز کرد. در آن زمان این فروشگاه مارک‌های مد مختلف زنان را به مشتریان خود ارائه می‌‌‌داد اما در پایان سال‌های 1980 برند رومن شروع به تولید طرح‌های خود کرد و با فروش مجموعه‌ی خود به خرده ‌‌فروشان مد در ترکیه تبدیل به برند ملی شد. همچنین در آن زمان برند رومن شروع به تولید برچسب برند «گیپزی (Gipsy)» کرد که آن هم در فروشگاه‌های رومن به فروش می‌‌‌رسید. امروزه، رومن به برند مشهور بین المللی با 42 فروشگاه در ترکیه و 32 امتیاز فروش در خارج از کشور تبدیل شده است.

شما می توانید به‌صورت آنلاین از فروشگاه برند پیراهن زنانه‌ی رومن خریداری کنید که شامل لباس شب، دامن، شلوار، بلوز، تونیک، ژاکت، لباس بافتنی، ژاکت بالاپوش، جلیقه، لباس و کفش است. همچنین از مجموعه‌ای از لوازم جانبی رومن مانند کیف، کمربند، شال، روسری، لوازم جانبی مو و جواهرات در فروشگاه خرید آنلاین رومن و فروشگاه‌های رومن در ترکیه و خارج از کشور دیدن کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =