معرفی برندهای معروف کیف و کفش ترکیه

معرفی برندهای معروف کیف و کفش ترکیه

هر کسی که قصد عزیمت به استانبول را داشته باشد قطعا نیم نگاهی به بازارهای سنتی استانبول و مراکز خرید آن دارد، چه بسا افرادی تنها به منظور خرید به استانبول می‌روند. در هر صورت استانبول آنقدر مراکز خرید متنوع و جذاب دارد که یکی از مناسب‌ترین شهرهای دنیا برای مسافرت و خرید به حساب می‌آید. در این میان با توجه به پیشرو بودن صنعت مد و لباس در ترکیه مراکز خریدی که مختص عرضه انواع لباس هستند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند.
علاوه بر لباس، کیف و کفش از اساسی‌ترین اجزای پوشش ما هستند و تعیین آن‌ها است که سبک و استایل هر فرد را کامل می‌کنند. به خصوص برای خانم‌ها انتخاب کیف و کفش مناسب بسیار حائز اهمیت است و بدون انتخاب صحیح نمی‌توان استایلی مختص به خود را داشته باشند.

در ترکیه برندهای متنوعی برای کیف و کفش وجود دارد، استانبول سرا در این مطلب به معرفی معروفترین برندهای کیف و کفش در ترکیه می پردازد، با ما همراه باشید تا با این برندها آشنا شویم.

معروفترین برندهای کیف و کفش ترکیه

  • کفش اینجی | Inci
  • کفش زی ‌‌زی ‌‌گو | Zizigo Shoes
  • کفش اینیوو | Inuovo Shoes
  • کفش هاتیک | Hotic
  • کفش پلاریس | Polaris Shoes

کفش اینجی | Inci

اینجی یکی دیگر از برندهای معروف ترکیه است که در زمینه تولید انواع کیف و کفش فعالیت دارد. تقریبا در اکثر مراکز خرید استانبول شعبه دارد، اما شیک‌ترین و بروزترین شعبه آن در اوت‌لت ونیزیا استانبول واقع شده است.

در سال 1917 کفش اینجی در استانبول به‌صورت آتلیه‌ی کوجک کفش شروع به کار کرد. امروزه، کفش اینجی بیش از 120 مرکز فروش در سرتاسر ترکیه دارد و صادرات کفش به 37 کشور در جهان تحت برند آتیمو (Attimo) را انجام می‌‌‌دهد.

کفش اینجی سبک‌های مختلفی برای خرید آنلاین در اختیار دارد. خرید از کفش زنان، کفش مردان و کیف‌های دستی چرم زیبا، کمربند چرمی و لوازم جانبی وجود دارد. نگاهی به وب ‌‌سایت رسمی این برند و فروشگاه آنلاین آن برای پیدا کردن مجموعه‌ای از کفش‌ها، چکمه‌ها و صندل‌ها برای زنان و مردان داشته باشید.

کفش زی ‌‌زی ‌‌گو | Zizigo Shoes
کفش زی ‌‌زی ‌‌گو، یکی از بزرگ‌ترین مغازه‌های فروش آنلاین کفش در ترکیه و بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کفش در ترکیه است که بخشی از گروه Markafoni است. زی ‌‌زی ‌‌گو به‌عنوان شرکت کفش مشارکت منحصربه‌فردی با مارک‌های مشهور کفش ترک مانند هاتیک (Hotic) و مارک‌های بین المللی مانند بیرکن ‌‌استوک (Birkenstock)، کاسا رسی (Casa Rossi)، کانورس (Converse)، فرد پری (Fred Perry)، لاکوست (Lacoste)، پوما (Puma)، تامی هلفیگر (Tommy Hilfiger) و بسیاری دیگر دارد. Zizigo.Com بیش از 200 برند را ارائه می‌‌‌دهد.

کفش اینیوو | Inuovo Shoes
به مدت حدود یک قرن، مارک امروزی کفش اینیوو در آتلیه کوچک کفش در آنتالیای ترکیه شروع به کار کرد که بعدها به استانبول نقل ‌مکان کرد و در سال 2010 برند جهانی خود را به راه انداخت. این برند با داشتن کفش‌های شیک مردانه و زنانه در رنگ‌های مختلف به شرکت تولید کفش بسیار موفق تبدیل شده است. این شرکت همچنین صندل مردانه، صندل و دمپایی زنانه هم تولید می‌کند. تولیدات امروزی کفش اینیوو در بیش از 50 کشور در سراسر جهان استفاده می‌شود و از طریق 700 مغازه در 1000 جا به‌صورت فروش آنلاین و آفلاین قرار دارد ازجمله Freepeople.Com، Nordstrom.Com، Zalando.Com، Sarenza.Eu، Butyk.Pl، Amazon.Com.

کفش هاتیک | Hotic
می‌توان مجموعه‌ای از چکمه‌های زنانه، جکمه‌های مردانه، کیف‌های دستی چرم زرق و برق ‌‌دار، کمربند چرمی و لوازم جانبی را از فروشگاه آنلاین کفش هاتیک و فروشگاه‌های آن در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه خریداری کرد. ا نگاهی به وب ‌‌سایت رسمی این شرکت برای انتخاب عالی صندل مردانه و زنانه که شیک، مد روز و راحت هستند و از چرم اصل و مواد طبیعی ساخته شده‌اند سر بزنید.

کفش پلاریس | Polaris Shoes
با انتخاب عالی کفش‌های کلاسیک، کفش‌های بیرون (کاژول)، چکمه، صندل و لوازم جانبی مانند کمربند چرمی و کیف‌های دستی چرم، کفش پولاریس یکی از برندهای شناخته شده‌ی ترکیه در زمینه‌ی تولید کفش است. متأسفانه کفش پلاریس فروشگاه آنلاین برای خرید آنلاین از اینترنت ندارد؛ اما این برند به خاطر داشتن فروشگاه‌های خود و بیش از 2000 امتیاز فروش در استانبول و بقیه شهرها در ترکیه باعث می‌شود تا بتوانید کفش پولاریس را در همه جا برای خرید زنان، مردان و بچه‌ها با کیفیت بسیار خوب پیدا کنید.

برند کفش پولاریس بخشی از گروه زیلان (Ziylan) است که بیش‌ترین ا‌مکانات تولید کفش در ترکیه را دارد و صاحب برندهای تجاری ثبت شده‌ی زیر است: فلو (Flo)، کینتیکس (Kinetix)، فلوگارت (Flogart)، کارمنز (Carmens). این شرکت به‌تازگی برند کفش ایتالیایی لامبرجک (Lumberjack) را خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

معرفی برندهای معروف شلوار جین ترکیه

معرفی برندهای معروف روسری در ترکیه

معرفی برندهای معروف پوشاک زنانه ترکیه

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =