معرفی بهترین مراکز بازی‌های دیجیتال و دستگاه‌های آرکید در استانبول

معرفی بهترین مراکز بازی‌های دیجیتال و دستگاه‌های آرکید در استانبول

بازی‌های دیجیتال در حال حاضر محبوب‌ترین تفریحات بین کودکان تا بزرگسالان هستند. اما از گذشته‌های دور دستگاه‌های آرکید نقشی مهم در این مقوله داشته و هنوز هم جزو پرطرفدارترین دستگاه‌های بازی در پارک‌های دیجیتال محسوب می‌شوند.

مراکز بازی‌های آرکید یا بازی‌های کامپیوتری، عموما جاهایی برای بازی‌ بزرگ‌ترها محسوب می‌شود. این بازی‌ها طرفداران خود را دارد و در تور استانبول نیز مراکز زیادی هستند که به ارائه چنین خدماتی می‌پردازند. در میان این مراکز چند پارک بازی معروف هستند که استانبول سرا سعی کرده تنها به بخش بازی‌های کامیپوتری آن‌ها بپردازد، همچنین دو مرکز بازی‌های واقعیت مجازی نیز به تازگی در استانبول بازگشایی شده که به معرفی آنها نیز می پردازیم، با ما همراه باشید.

The Game for Big Kids

باشگاه بازی برای کودکان و نوجوانان بزرگ(The Game for Big Kids) یک باشگاه سرگرمی دیجیتالی است که در یک طبقه 1500 متری از هتل پوینت بارباروس ، هتل پنج ستاره تجاری در استانبول ، ترکیه تأسیس شده است. در بازی می توانید تقریباً هر کنسول بازی ویدیویی مانند PlayStation 3 ، PlayStation 4 ، Nintendo Wii ، Xbox One ، PC و انواع بازی های آنها را پیدا کنید.

اگر به دنبال یک تجربه عالی در زمینه انواع بازی‌های بزرگسالان در استانبول هستید، اولین انتخاب شما باید The Game باشد. این مرکز بازی بزرگ و بسیار پیشرفته دارای بخش‌های بسیار متنوعی است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به بازی‌های کامپیوتری کنسولی و آرکید اشاره کرد که تمامی عناوین روز را شامل می‌شود.
در بخشی جدید از پارک نیز چند بازی واقعیت مجازی گذاشته شده که با هدست‌های مخصوص به خود بازی می‌شوند. دستگاه‌های شبیه سازی رانندگی، دارت، بازی‌های موسیقیایی و … همه قسمت‌هایی این مرکز بازی‌های بزرگسالان است که حتما از بودن در آن لذت خواهید برد.

آدرس: Yıldız Posta Cd. No:29, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey

سایت: www.thegame.com.tr

The Game for Big Kids

SPEEDCITY Game Cafe

یکی دیگر از مراکز معروف استانبول است که جوانان شهر همه طرفدارش هستند. این مکان تلفیقی از تجربه واقعی سرعت و تفریح در این زمینه است به طوری که شما با چندین وسیله معروف مسابقات سرعت مواجه هستید که همگی شبیه‌سازهایی عالی در خود دارد و تجربه‌ی واقعی یک مسابقه را در محیطی امن برایتان مهیا می‌کنند.
4 ماشین در اندازه کامل فرمول یک، 3 ماشین رالی، چند اسکی و چندین موتور از جمله این شبیه‌سازها هستند. حتی بخش‌های سوخت رسانی یا کارهایی از این دست نیز هست که در عین تفریح شما را با واقعیات این مسابقات نیز آشنا کند. اگر طرفدار مسابقات اتوموبیل رانی، اسکی یا موتور سواری هستید یا اینکه از بازی‌های کامپیوتری لذت می‌برید، حتما فرصت حضور در Speedcity را در سفر به استانبول از دست ندهید. نکته دیگر اینکه یک بخش بازی‌های کودکانه نیز در پارک است که هم بازی‌های کارتی را شامل می‌شودو هم بازی‌های ساده برای سنین پایین.

آدرس: Sahrayı Cedit, Sahrayicedit Mah. Batman Sok No:4, 34734 Kadıköy/İstanbul, Turkey

سایت: www.speedcity.com.tr

SPEEDCITY Game Cafe

VR HOUSE و Portal VR Studio

دو مرکز بازی‌های واقعیت مجازی در استانبول که البته به هیچ وجه با مراکز معروف این دست بازی‌ها در دبی، چین، ژاپن و دیگر کشورها قابل قیاست نیست، با این حال بازی‌های متنوعی در هر دو مرکز هست که می‌توانید آن‌ها را به صورت ساعتی و تک نفره یا دو نفره بازی کنید. از تجهیزات جانبی و بازی‌هار ترکیبی در این دو مرکز خبری نیست و شما عناوین معمول این بازی‌ها که برای کنسول‌های خانگی و کامپیوتر ارائه شده را بازی خواهید کرد. تقریبا تفاوت محسوسی هم بین VR HOUSE و Portal VR Studio وجود ندارد و بسته به محلی که هستید، باید انتخاب کنید که به کدام یک مراجعه کنید.

آدرس‌: VR HOUSE: Sinan Pasa Mh. Hasfirin Cad. No: 3/34 | Besiktas, Vidin Is Merkezi Kat

آدرس: Portal VR Studio: Damaci Sk No:2 | Caferaga Mahallesi

سایت: www.vrstationtr.com

VR HOUSE و Portal VR Studio

Game Zone

این مکان یک مرکز بازی ترکیبی بسیار خوب است که ترکیبی از بازی‌ها و فعالیت‌های میزی و رومیزی و همچنین بازی‌های کامپیوتری را زیر یک سقف گردآوری کرده است. بخشی از این مرکز به یک گیم نت اختصاص پیدا کرده که بازی‌های متنوعی در آن قرار گرفته است. تمامی عناوین مخصوص به کامپیوتر هستند و در آن خبری از بازی‌های کنسولی نیست. در بخش‌های دیگر Game Zone شما می‌توانید فوتبال دستی، بیلیارد یا بازی‌هایی از این دست را امتحان کنید. در کافه‌ی Game Zone نیز امکان درخواست بازی‌های رومیزی نیز وجود دارد.

Game Zone

آدرس: Arnavutköy, Muhallim Naci Cad. No:107, 34345 Beşiktaş/İstanbul

تم‌پارک‌های استانبول

اگر به قصد انجام بازی‌های کامپیوتری می‌خواهید پارکی را در استانبول انتخاب کنید، بهتر است FunLab را برای این کار در نظر بگیرید. در این پارک بازی مجموعه‌ای از آرکیدهای متنوع در کنار چند بازی بسیار خوب واقعیت مجازی قرار گرفته است. البته پارک بازی Vialand نیز در زمره پارک‌های بازیِ دارای چند بازی کامپیوتری و آرکید به حساب می‌آید. با این حال از هر لحاظ FunLab جای بهتری است برای کسانی که می‌خواهند هم بازی‌های کامپیوتری را امتحان کنند و هم از محیط یک پارک بازی لذت ببرند.

آدرس: FunLab: Buyukdere Cad. No: 22 | Sisli, Cevahir AVM

سایت: funlab.com

فان لب استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول

10 ساختمان تاریخی ساخته شده به سبک غربی در استانبول با هزاران سال سابقه استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =