معرفی شغل های پردرآمد برای بانوان در ترکیه

معرفی شغل های پردرآمد برای بانوان در ترکیه

شغل های پردرآمد برای بانوان در کشور ترکیه

استانبول سرا در این مقاله سعی دارد تعدادی از شغل هایی که بانوان ایرانی برای کسب درامد در کشور ترکیه میتوانند انجام دهند رو به شما عزیزان معرفی کند، با ما همراه باشید تا با این شغل های پر درآمد آشنا شوید.

معرفی چند شغل برای بانوان در کشور ترکیه :

شغل های هنری

نقاشی، طراحی و خوش‌نویسی،موسیقی،چرم‌دوزی،خیاطی و انجام دوخت‌های هنری روی لباس، زیورآلات دست‌ساز،شمع‌سازی، ویترای روی شیشه

حوزه های پزشکی و درمانی
موقعیت های شغلی مرتبط با حوزه های پزشکی و درمانی مانند متخصص زنان، پرستاری، متخص بیهوشی و روانپزشکی در صدر شغل هایی قرار می گیرند که بهترین میزان حقوق را برای زنان دارند.

آشپزی و خدمات خانه‌داری
درست کردن انواع غذاهای ایرانی خانگی شیرینی و کیک پذی ویا میوه خشک و …

خدمات آرایشگاهی
اصلاح مو،رنگ و مش ،انجام امور تاتو، ماساژ درمانی
اگر درزمینه ماساژ مهارت دارید و یا دوره خاصی را گذرانده‌اید، می‌توانید به‌عنوان درمان گر ماساژ در منزل فعالیت کنید و یا به‌صورت پاره‌ وقت در باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها مشغول به کار شوید.

مربیگری
چند سالی است که تب ورزش در جهان و بخصوص کشور ترکیه بالا گرفته ،به نوعی میتوان گفت که دیگر ورزش کردن جزو لایف استایل مردمان ترکیه به شمار می اید و به صورت کاملا شفاف قابل مشاهده هست که در هر کوچه شهرک مسکونی برج های اداری و تجاری مجموعه های ورزشی بسیاری وجود دارد.
اگر شما مدرک و مجوز مربیگری در کشور ترکیه را دریافت کنید به راحتی میتوانید شغل برای خودتان پیدا کنید.

با اینترنت شاغل شوید
راه‌های اشتغال از طریق اینترنت و فضای مجازی آن‌قدر گسترده و زیاد است که در این مجال نگنجد؛ اما ما به تعدادی از آن اشاره می‌کنیم که بیشتر در دسترس است و تخصص مهارت آن در مدت‌زمان کوتاهی قابل یادگیری است. فروشگاه اینترنتی،تولید محتوا انجام دهید،وب مستر شوید،طراح وب شوید،بازاریاب اینترنتی شوید،سهام و بورس

بازایابی و تحقیق بازار
بسیاری از شرکت ها و مجموعه های ایرانی هستند که برای واردات مواد اولیه و یا قطعات مجموعه خود از کشور ترکیه نیاز به تحقیقات بازار و یا مجموعه هایی که برای صادرات کالاهای خود نیاز به بازاریابی دارند وجود دارند شما به راحتی میتوانید از این طریق برای خود کسب وکار و شغل راه اندازی کنید.

طلاسازی
طلاسازی از جمله شغل هایی است که علاوه بر جذابیت زیاد درآمد خوبی نیز دارد. شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های طلا و جواهرسازی وارد این شغل پردرآمد شوید.

نگهداری از حیوانات خانگی
یکی دیگر از مشاغل موجود، نگهداری از حیوانات خانگی است که البته باید رابطه خوبی با حیوانات داشته باشید و از آن‌ها نترسید.

برای بانوانی که مشکلی برای ارتباط با سگ و گربه و دیگر حیوانات ندارند، این شغل می‌تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد.

طراحی داخلی
اگر در بحث دکوراسیون داخلی تخصص دارید و یا به آن علاقه دارید می‌توانید به افراد در زمینه تغییر دکوراسیون منزل و یا محل کارشان مشاوره دهید.

پرورش گل و گیاه
اگر در منزل خود حیاط، گلخانه یا بالکن‌ دارید، می‌توانید به پرورش گل و گیاه بپردازید و آن‌ها را به فروش برسانید. همچنین پرورش گیاهان دارویی نیز گزینه مناسبی است؛ چراکه امروزه استفاده از داروهای گیاهی فراگیر شده است.

اینفلوئنسر شوید
اگر ازجمله زنانی هستید که شبکه‌های اجتماعی تایم زیادی از شما می‌گیرد چرا از آن کسب درآمد نمی‌کنید؟

با معرفی مناطق توریستی آداب و رسوم و فرهنگ و غذاهای یک منطقه و کشور میتوانید به کسب درامد برسید.

فریلنسر
اگر در زمینهٔ تایپ، ترجمه و تولید محتوا تخصص دارید می‌توانید تنها با داشتن یک کامپیوتر شخصی و اینترنت به کسب درآمد بپردازید.

امور ترجمه
بسیاری از هموطنان ما در ترکیه هستند که برای امور توریستی و یا تجاری خود نیاز به مترجم دارند ،شما با مترجمی زبان ترکی و یا انگلیسی با ظاهری آراسته میتوانید به عنوان مترجم شغل و کسب درآمد داشته باشید.

آموزش زبان
اگر مدرک زبان انگلیسی و یا کشور دیگری را دارید ویا تخصص در زبانی دارید کارشناسان استانبول سرا باید به شما بگویند به راحتی میتوانید در مدارس آموزشگاهها و یا شرکت های بین المللی و چند زبانه در ترکیه کار پیدا کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =