معرفی مجموعه‌های ورزشی استانبول

معرفی مجموعه‌های ورزشی استانبول

هر جای دنیا که باشید ورزش کردن اهمیت خودش را دارد. ما برای اعتماد به نفس بیشتر و سلامت باید زمانی را برای بدنمان صرف کنیم. اگر بدن را به حال خودش رها کنیم پس از مدتی رفته رفته حالتش را از دست می‌دهد. با هم سری به باشگاه‌های ورزشی ترکیه می‌زنیم، مناسب‌ترین را انتخاب می‌کنیم و با پشتکار بدنمان را سرزنده‌تر از همیشه نگه می‌داریم. زمان آن رسیده که با ورزش به بهترین حالت خود برسید. به غیر از باشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، معمولاً رزیدنت‌ها و آپارتما‌ن‌ها هم باشگاه‌های ورزشی دارند. همچنین در سطح شهر نیز باشگاه‌های مختلف محلی وجود دارند. هزینه عضویت در باشگاه‌های محلی از ماهی ۱۰۰ لیر شروع می‌شود. باشگاه‌های زنجیره‌ای هزینه‌ بالاتری دارند. استانبول سرا در اینجا ۳ مجموعه ورزشی بزرگ را از میان مجموعه‌های استانبول به شما معرفی می‌کند با ما همراه باشید.

مجموعه ورزشی مک‌فیت(Macfit) بزرگ‌ترین مجموعه‌ ورزشی در ترکیه است. این مجموعه دارای ۳۳ شعبه در قسمت اروپایی و آسیایی شهر استانبول است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ شروع کرده است. مک‌فیت این امکان را برای اعضای خود فراهم کرده است که بتوانند از طریق اپلیکیشن کلاس‌های مورد نظر خود را قبل از رفتن به مجموعه انتخاب و رزرو کنند همچنین بابت این کلاس‌ها هزینه اضافه دریافت نمی‌کند.

آدرس سایت: www.macfit.com.tr

مجموعه ورزشی اسپرت اینترنشنال(sportsinternational) یکی دیگر از مجموعه‌های ورزشی خوب استانبول است که در منطقه‌های آتاکوی، کادیکوی و شیشلی شعبه دارد. این مجموعه از سال ۱۹۹۴ فعالیت می‌کند. اسپرت اینترنشنال دارای ۳۵ زمین تنیس است که ۹ تا از آن‌ها به صورت سر پوشیده و ۲۶ تا به صورت سر باز هستند. همچنین این مجموعه ۱۸ استخر شنا مخصوص بزرگسالان و کودکان دارد. اسپرت اینترنشنال مرکزی مخصوص فعالیت‌های ورزشی کودکان دارد که برای کودکان ۰-۵ و ۶-۱۲ سال تدارک دیده شده است.

آدرس سایت: www.sportsinternational.com.tr

مجموعه ورزشی Tulip Spa Health Club از سال ۲۰۰۵ بازگشایی شده است. خدمات اسپا و استخرهای آب گرم با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌دهد. برنامه‌هایی برای تغذیه سالم، تناسب اندام و سلامت دارد. زمین تنیس، بسکتبال، استخرهای سر پوشیده و رو باز از دیگر امکانات این مجموعه هستند.کلاس‌های ورزش گروهی مثل ایروبیک و یوگا در این مجموعه برگزار می‌شود. همچنین مرکز فعالیت ورزشی برای کودکان نیز دارد. نقطه‌ قوت و معروفیت این مجموعه اسپا با کیفیت بالای آن است.

آدرس سایت: www.tulipaspahealthclub.com

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟ استانبول شهری باشکوه است که در یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =