معرفی هالک بانک ترکیه

معرفی هالک بانک ترکیه

هالک بانک ترکیه یا بانک خلق(Halk Bankası)، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری و دولتی ترکیه است. ممکن است نام این بانک را در سال‌های تحریم فروش نفت شنیده باشید. در حقیقت این بانک تنها پیوند مالی ایران با جهان درزمینه فروش فراورده‌های نفتی بود. این بانک در طی تاریخچه طولانی‌مدتش فعالیت‌های گسترده و عمده‌ای در زمینه‌های بانکی مخصوصاً اعطای وام بدون بهره داشته است، با استانبول سرا همراه شوید تا با این بانک بیشتر آشنا شوید.

هالک بانک ترکیه یا بانک خلق چیست؟

 هالک بانک ترکیه

سایت هالک بانک ترکیه: www.halkbank.com.tr

هالک بانک ترکیه در سال 1933 برای تخصیص و انتقال منابع تحت شرایط مطلوب تجار، صنعت گران، صاحبان مشاغل کوچک در جهت توسعه اقتصادی ترکیه شروع به کار و خدمات خود را به شکل رسمی از سال 1938 آغاز کرد.

این بانک در بین سال‌های 1938 تا 1950 موفق شد تا پس از اعطای وام از صندوق‌های مردمی، ذخایر خود را افزایش بدهد و به یکی از بانک‌های قدرتمند در این عرصه تبدیل شود. این بانک در میان سال‌های 1950 تا 1992 به بانک مورد علاقه تاجران و صنعتگران تبدیل شد. حتی مشاغل کوچک ترجیح می‌دادند تا سرمایه خود را در این بانک نگه دارند.

افتتاح شعب دیگر این بانک از سال 1950 آغاز شد و اعطای وام گسترده نیز در همین زمان شکل گرفت. اوج فعالیت این بانک برای افتتاح شعب مختلف در سراسر ترکیه مربوط به سال 1964 است. به طور کل این بانک به عنوان بانکی برای طبقه متوسط به ترکیه معرفی شد. سیاست‌های اساسی هالک بانک در درجه اول راحت کردن اعطای وام به صاحبان مشاغل برای بهبود اوضاع کشور بود.

هر آنچه باید درباره زراعت بانک ترکیه بدانید

در سال 1992 بانک‌های «سامر بانک» و «تو بانک» به این بانک منتقل شدند. در سال 2000 و در زمانی که جهان به سمت خصوصی‌سازی و رقابت‌های بین‌المللی در همین زمینه حرکت می‌کرد، این بانک اولین قدم را در این راستا برداشت و به یکی از بانک‌های مدرن ترکیه تبدیل شد. هیئت‌مدیره مشترک بانک‌های عمومی با تشکیل در سال 2001، ساختار سازمانی اولیه هالک بانک ترکیه را تغییر دادند. با همین کار فصل جدید تجارت سودآور این بانک رقم خورد و هالک بانک به یک موسسه سودآور و کارآمد، در چهارچوب اصول بانکی نوین و قوانین بانکی ترکیه، تبدیل شد.

در سال 2001، 96 شعبه از بانک‌های دیگر نیز به این بانک منتقل شدند. پس از آن در سال 2004، «پامو بانک» نیز به این بانک اضافه شد و این ادغام و ادغام‌های دیگر، ساختار تازه‌ای از تقسیم مشتری و ارائه خدمات سودمندتر را ارائه داد. این مسئله مخصوصا برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک اتفاق ویژه‌ای بود.

امروزه هالک بانک به مشتریان خود از طریق شعب مختلف در سراسر کشور، دفاتر، دفاتر معاملات ویژه و نمایندگان خارجی، سرویس می‌دهد. هالک بانک در حال حاضر ششمین بانک بزرگ ترکیه از نظر دارایی است. همچنین با داشتن 886 شعبه در سراسر ترکیه، ششمین بانک پر شعبه ترکیه نیز به حساب می‌آید. حالا حتی می‌توان گفت که هالک بانک در هر شهر حداقل یک شعبه دارد.

هالک بانک ترکیه

بیمه هالک بانک ترکیه
این بانک برای مشتریان خود انواع بیمه‌ها را در بسته‌های پیشنهادی با سیاست‌های مشخص اعطا می‌کند. بیمه سیل و زلزله برای منازل بیمه حوادث برای ماشین، بیمه سلامت، بیکاری، بازنشستگی، عمر برای افراد از جمله مسائلی است که این بانک ضمن خدمات دیگر به مشتریان ارائه می‌دهد.

بانکداری اینترنتی

با استفاده از شعب اینترنتی هالک بانک، مشتریان می‌توانند به‌سادگی تقریبا از تمامی خدمات شعب فیزیکی این بانک بدون آنکه نیاز باشد از خانه خارج شوند، استفاده کنند. درواقع تمام چیزی که لازم دارید یک رایانه شخصی و رمز عبور است. رابط کاربری اینترنت بانک هالک بانک، بسیار ساده طراحی شده است به نحوی که هر کس می‌تواند به راحتی از تمامی خدمات آن استفاده کند. حتی راهنمایی‌های لازم نیز برای استفاده از اینترنت بانک در صفحات مختلف آن وجود دارد. برای بهره‌مندی از این امکانات به رمز عبور نیاز دارید که آن را می‌توانید از بانک به‌سادگی دریافت کنید.

پاراف بیزینس کارت هالک بانک ترکیه چیست؟

Paraf Business یک کارت اعتباری ویژه است مناسب افرادی که از جانب یک شرکت خرج می‌کنند. در واقع شما می‌توانید هر هزینه‌ای مربوط به شرکتتان مانند اقامت در هتل برای مأموریت کاری، خریدهای لازمه یا دیگر هزینه‌ها را با این کارت به سادگی پرداخت کنید. با این کارت دیگر نیازی به فاکتور گرفتن پس از هر خرجی نیست.

این کارت علاوه بر این‌ها، برای خود شرکت‌ها نیز مزایای بسیاری دارد. به این ترتیب بدون درگیری با کاغذها و رسیدها شما می‌توانید هزینه‌های مربوط به شرکت را مدیریت کرده و از ریزبه‌ریز آن‌ها مطلع شوید. همچنین شما می‌توانید سقف برداشت را مشخص کرده و تعیین کنید که هر کس برای هر هدف چه میزان می‌تواند خرج کند و پس از آن با صورت‌حسابی که برای شما به‌صورت ماهیانه ارسال خواهد شد، این هزینه‌ها را کنترل کنید. از طرفی شما می‌توانید کلیه فرایندهای انتقال مالی را خودکار و اینترنتی انجام بدهید. به‌این‌ترتیب نه شما دیگر نیازی به حمل پول خواهید داشت و نه کارمندانتان. علاوه بر این دیگر هیچ‌کس قادر نخواهد بود تا از حساب شرکت هزینه‌های شخصی خود را پرداخت کند. شما قادر به کنترل حتی یک فنجان قهوه اضافه‌تر هستید. علاوه بر این پاراف کارت تجاری کاملا بیمه است و در صورت گم و یا دزدیده شدن هیچ مشکلی برای شما رخ نخواهد داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه گواهی تولد در ترکیه گواهی تولد به سندی گفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پانزده =