معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن Airbnb

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن Airbnb

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن Airbnb

اپلیکیشن Airbnb  در استانبول

Airbnb نام اپلیکیشنی حرفه ای در زمینه سفر و گردشگری می باشد که برای گوشی ها و تبلت های هوشمند ارائه شده است. این نرم افزار یک راه حل آسان و مطمئن برای صرفه جویی در هزینه های سفر و همچنین تجربه اقامت در مکان های تازه و دلخواهتان می باشد. پس از نصب و راه اندازی این نرم افزار میتوانید به تمام مکان های موردنظرتان به آسانی دسترسی داشته باشید. نرم افزار متناسب با علاق و سلیقه شما تمامی هتل ها ، رستوران ها و سایر مکان های دیدنی اطرافتان را جستجو کرده و به شما پیشنهاد می کند که از آن ها بازدید کنید. همچنین پس از اقامت در یک هتل یا بازدید از یک مکان در صورت تمایل میتوانید از طریق نرم افزار ، مکان موردنظر را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اگر میخواهید یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنید ، اپلیکیشن ایر بی ان بی را از دست ندهید!

4.6
734,007total

وبسایت Airbnb

دانلود اپلیکیشن از اپ استور و گوگل پلی

دانلود از اپ استور دانلود از گوگل پلی

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن Airbnb

انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت کاری سخت و دشوار میباشد و البته در این راه سایت های رزرو آنلاین هتل به تعداد زیاد وجود دارد ولی اکثر مسافران ترجیح میدهند با انتخاب یک آژانس کارگزار و مجری تور با خیال راحت از سفر به استانبول و اقامت در هتلهای رزرو شده لذت ببرند ولی چند سالی است که یک شرکت اینترنتی به نام Airbnb که خدمات مهمان نوازی در آمریکا را در شهر سانفرانسیسکو، کالیفرنیا ارائه میدهد راهکار خلاقانه ای ابداع نموده است که بر اساس اعتماد متقابل در صنعت گردشگری فعالیت میکنند و Airbnb نقش کارگزار در رزرو مکان اقامت مورد نظر شما را دارد و کمیسیون دریافت میکنند(۳ % کمیسیون از میزبان و بین ۶ تا ۱۲ % از مهمانان) و مانند همه اپلیکیشن ها آنلاین تجارت الکترونیک در نرم افزار و اپلیکیشن Airbnb هر شخصی خانه و حتی یک اتاق را برای اجاره به معرض دید دیگر کاربران Airbnb برای اجاره و اقامت قرار میدهد و شما میتوانید مکان مورد نظر خود را با قیمتهای مختلف رزرو نمائید.

بهترین مکانهای Airbnb در استانبول شامل محله بی اوغلو ، کادیکوی، بشیکتاش، محله سلطان احمد میباشد.

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن Airbnb

مزایا و معایب Airbnb نسبت به نرم افزارهای مشابه مانند تریپ ادوایزر و بوکینگ و غیره در چیست؟
در Airbnb شما با خانه های محلی آشنا میشوید و میتوانید از طریق صاحبخانه با محیط و محله اقامت خود بیشتر آشنا شوید و به اصطلاح اطلاعات بدرد بخور محلی را دریافت نمائید مثلا کدام مرکز خرید مناسب است و بهترین رستوران های استانبول کجاست و مراکز خرید استانبول کدامشان دارای تخفیف هستند و غیره و تنها عیب آن اعتماد به طرف متقابل است که این نرم افزار با دارا بودن 6 میلیون کاربر تا حدودی خیال شما را راحت خواهد نمود. بد نیست بدانید که Airbnb مخفف AirBedandBreakfast.com میباشد.البته جدیدا Airbnb سیستم بیمه برای راحتی خیال کاربرانش راه اندازی نموده است و قوانین سفت و سختی جهت تائید افراد در این نرم افزار بکار برده است.

نرم افزارهای کاربردی در سفر به استانبول

اقامت در استانبول با کمک نرم افزار ایر بی اِن بی ” Airbnb”

اخیرا پوشش رسانه ای و اینترنت در استانبول افزایش یافته است و این باعث رشد گردشگری در شهر شده است. این بدان معنی است که بسیاری از لیست های Airbnb جدید برای عرضه مطرح شده اند اما دقیقا بهترین مقصد با کمک Airbnb کدام ها هستند؟

اگر قصد دارید در یک هفته یا بیشتر در استانبول باقی بمانید، با کمک Airbnb در مکان هایی که نیازهای شما را تامین می کنند، پول زیادی را صرفه جویی کنید.

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن Airbnb

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن Airbnb

ویژگی های نرم افزار Airbnb :

  •  دسترسی سریع و آسان به هتل ها و سایر مکان های اقامتی
  •  امکان مشاهده تصاویر هتل ها و مکان های دیدنی
  •  امکان اشتراک گذاری مکان های موردنظر با سایر کاربران
  •  ذخیره مکان های موردعلاقه برای برنامه ریزی یک سفر در آینده
  •  قابلیت رزرو مکان های اقامتی از طریق اپلیکیشن در هر زمان و مکان
  •  کشف بهترین مکان های اقامتی و مکان های دیدنی متناسب با سلیقه کاربر

پس اگر به دنبال راهی برای صرفه جویی در هزینه سفر خود و یا تجربه اقامت در مکان های تازه و دلخواهتان هستید، بهتر است کار با اپلیکیشن Airbnb را امتحان کنید.

این اپلیکیشن که به صورت رایگان می توانید آن را دانلود کنید، فضاهای تازه ای را به روی زندگی شما می گشاید و شما را با مکان های تازه و جدیدی که رنگ و بوی زندگی بومی مقصدتان را دارد آشنا می کند.

معرفی اپلیکیشن های کاربردی در ترکیه

اطلاعات بیشتر
نسخه کنونی: اندازه:
دفعات نصب:
3.4.0 30M
+1,000,000
ارائه‌کننده: نسخه Android مورد نیاز:
رتبه‌بندی محتوا
arabam.com 4.1 و بالاتر
دارای رتبه ۳ سال به بالا
مجوزها:
مکان-تلفن-عکسها و ویدئوها-حافظه-دوربین

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

معرفی اپلیکیشن Busuu

آموزش زبان ترکی استانبولی با اپلیکیشن Busuu

آموزش زبان ترکی استانبولی با اپلیکیشن Busuu اپلیکیشن Busuu: Learn & Speak Languages یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =