معرفی 7 کافه بیلیارد در استانبول

معرفی 7 کافه بیلیارد در استانبول

یکی از پیشنهادات استانبول سرا در تور استانبول برای شما رفتن به نقاطی برای بازی، تفریح و دورهمی و وقت‌گذرانی در کنار یکدیگر است. اگر اهل بازی و خوش گذرانی در کنار دوستانتان هستید حتما سری به یکی از این سالن های بیلیارد در استانبول بزنید.

سالن بیلیارد کافه گابریل(Gabriels Cafehane)

اینجا برای حرفه‌ای‌های بیلیارد جایی جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود و از کافه‌های تفریحی استانبول است. شما می‌توانید همراه دوستان خود به این کافه بروید، به نوبت بازی کنید و بر سر امتیاز بیشتر با هم بجنگید. به علاوه انواع قهوه، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سبک نیز در دسترس است که می‌توانید حین بازی سفارش دهید و نوش جان کنید. اگر برای رقابتی دوستانه آماده‌اید می‌توانید از داوران برای بازی منصفانه درخواست کنید.

آدرس: Kartaltepe Mah, 50. Yıl Cd No/10 A, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

تلفن: 29 69 220 530 90+

کافه بیلیارد آرنا (Arena Billiards & Cafe)

کافه بیلیارد آرنا محیطی عالی برای بازی‌های دوستانه دارد و به همین دلیل هم دوست داران زیادی دارد. به علاوه پرسنل جدید کافه نیز بسیار عالی و وارد به فضای کار هستند و می‌توانند به خوبی الزامات را پیش ببرند. خیلی‌ها کافه آرنا را به خاطر افراد خونگرم آن از بهترین جاهای استانبول برای خوش‌گذرانی‌های دوستانه می‌دانند. آرنا نه تنها جایی برای بازی بلکه برای خوردن خوراکی‌های خوشمزه هم هست. چیزکیک‌های فوق‌العاده خوش منظر و خوشمزه، قهوه‌های حرفه‌ای و خوش عطر و خوراکی‌های دیگر کمک می‌کنند تا ساعات فوق‌العاده‌ای در این محل سپری کنید.

آدرس: Haseki Sultan, Turgut Özal Millet Caddesi & Özbek Süleyman Efendi Sokak No:4, 34096 Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: 74 97 586 212 90+

کافه آسو و بیلیارد (Aso Billiards Cafe)

آسو از دو بخش اصلی تشکیل شده که اتفاقا تلفیق این دو با هم آن را به جایی منحصر به فرد و معروف در استانبول تعریف کرده است. بخش کافه همان‌طور که انتظار می‌رود پر از خوراکی‌های شیرین، میان وعده‌های خوشمزه و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌شود و میتوانید در این مکان از خوردن قهوه ترکی لذت ببرید. نکته بعدی اینست که نقط قوت آسو فقط کافه و یا فقط سالن بیلیارد نیست بلکه هر دوی آن‌ها در سطحی عالی و قابل تمجید قرار دارند. سالن بیلیارد با میزهای بازی جایی جذاب برای وقت‌گذرانی با عزیزان است.

آدرس: Gökalp, No: 4, 73/2. Sk., 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

تلفن:46 46 558 212 90+

بیلیارد مکس (Bilardo Max)

فضای این سالن عالی و میزها در سطح عالی قرار دارند. با این که چندین اپراتور بازی در این سالن فعالیت می‌کنند اما ایهان آیدین و مورات توزول از بقیه مجرب‌تر و واردتر هستند. میزهای بازی در اینجا به شما حس بیلیاردبازهای حرفه‌ای را می‌دهند. در این سالن مسابقات حرفه‌ای هم برگزار می‌شود و عده زیادی نیز برای تماشا می‌روند.

آدرس: Bahçelievler, Gökbakan İşmerkezi, Mehmetçik Sk. D:6/3, 34180 Bahçelievler/İstanbul, Turkey

تلفن: 02 64 441 212 90+

فاکس بیلیارد (Fox Billiards)

برعکس موارد بالاتر که بیشترشان حس و حال جدی‌تری دارند اینجا با کافه‌ای جالب روبرو هستید که میزهای بیلیارد مناسبی برای بازی و تفریحات دوستانه دارد. شما می‌توانید در طول روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 11 شب هر زمان که وقت داشتید برای بازی و تفریح با دوستان به آن بروید. شما می‌توانید در حین تماشای بازی دوستان از خودتان با نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه پذیرایی کنید.

آدرس: Cennet, Alparslan Cd. 53/A, 34290 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

تلفن: 45 29 424 212 90+

کافه پلی‌استیشن و بیلیارد رویال (Royal Cafe)

در این کافه نه تنها می‌توانید بیلیارد بازی کنید بلکه کنسول‌های بازی ویدئویی هم وجود دارد و این یعنی احتمالا گروه‌های دخترانه و یا خانوادگی می‌توانند با رفتن به اینجا در محیطی متعادل‌تر وقت بگذرانند و از دورهمی با یکدیگر احساس رضایت و شادمانی کنند. در بیشتر مواقع بیلیارد مردان را به سمت خود می‌کشاند در حالی که خانم‌ها با بازی‌های ویدئویی میانه بهتری دارند.

آدرس: Caferağa, Kadife Sk., 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: 27 99 449 216 90+

پلنت بیلیارد(planet bilardo salonu)

یکی از بهترین سالن‌های بیلیارد با دکوراسیونی حساب شده و زیبا سیاره بیلیارد است. میزهای چوبی زیبای بیلیارد با زمینه سبز آبی و میز و صندلی‌های چوبی که به سبک کافه دور تا دور چیده شده‌اند فضایی کاملا تلفیقی ارائه می‌‌دهند که در نوع خود جذاب است. شما در اینجا می‌توانید دور میزی بنشینید با دوستان گپ بزنید و چیزی بخورید و بخشی از زمان‌تان را نیز به رقابت و تفریح بپردازید.

آدرس: Haznedar, Bağcılar Cd. No:26, 34160 Güngören/İstanbul, Turkey

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =