پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

موی پارک استانبول

موی پارک استانبول(Moipark Istanbul) یک مجموعه سرپوشیده است که بازی های متنوعی برای بازدیدکنندگان فراهم نموده است .

مجموعه سرپوشیده موی پارک استانبول یکی از شهربازی های این شهر با بازی های مهیج است که در مرکز خرید مدرن و بزرگ استانبول مال در منطقه باشاک شهیر واقع شده است و از بدو تاسیس از استقبال خوبی برخوردار شده است .

موی پارک که در مساحتی 12 هزار متر مربعی احداث شده در تمامی روزهای هفته پذیرای علاقه مندان می باشد و محیطی شاد و مفرح برای آنان فراهم می کند .

این مجموعه که از تفریحات ترکیه به شمار می آید دارای دو طبقه بوده و یکی از بزرگترین مجموعه های تفریحی سرپوشیده در قاره سبز می باشد .

مراجعه کنندگان به مجمتع تجاری استانبول مال بعد از گردش در میان طبقات مختلف آن و خرید برندهای ترکیه ای و بین المللی می توانند به مجموعه موی پارک رفته و ساعتی را به تفریح در کنار دوستان و یا خانواده خود سپری کنند .

موی پارک ، بزرگترین پارک تفریحی سر پوشیده در ترکیه

موی پارک استانبول با دو طبقه تفریحی 12 هزار متر مربع از مساحت استانبول مال را به خود اختصاص داده و در طبقه پایین خود بازی های مهیج مربوط به بالای 10 سال و در طبقه بالا تفریحات مخصوص کودکان 10 – 4 را گنجانده است .

نوسان غول ، شاتل پرسرعت ، تونل سرگرمی ، ترن ، بازی های الکترونیکی ، کارناوال ، چرخ و فلک ، هتل وحشت و بیش از 20 دستگاه مهیج دیگر از جمله تفریحات مهیجی هستند که در این مجموعه به چشم می خورند .

این پارک تفریحی که از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد با هزینه ای بالغ بر 36 میلیون دلار آمریکا طراحی و ساخته شده و امروزه میزبان طیف وسیعی از گردشگران خارجی و حتی ترک هایی است که برای گذران اوقات فراغت به آن جا می روند .

ساعت کاری و بلیط شهربازی موی پارک استانبول

مجموعه Moipark به عنوان یکی از تفریحات استانبول در تمامی روزهای هفته باز است و علاقه مندان می توانند در روزهای دوشنبه از ساعت 12 الی 22 به این مجموعه مراجعه کرده و روزی پر از هیجان ، ترس ، نشاط و سرزندگی داشته باشند .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =