سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول (ISAF)

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول (ISAF)

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول (ISAF) از تاریخ 25 الی 28 مهر 1398 در مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول (ISAF) معتبرترین رویداد در زمینه ایمنی، اطفاء حریق، ایمنی در محل کار،ساختمان های هوشمند و امنیت سایبری است.

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول دوره آتی را با معرفی کنفرانس جدید خود به نام ISAF Summit برگزار خواهد نمود.این کنفرانس به گفتگو درباره اساسی ترین مشکلات مرتبط با ایمنی و امنیت فعال در آینده خواهد پرداخت و راهکارهای پیشنهادی به مذاکره گذاشته خواهند شد. این کنفرانس به طور همزمان با نمایشگاه برگزار خواهد شد.

علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی ، نمایش کالاها و محصولات ،گفتمان ها ؛پیشرفت ها و نوآوری های بدست آمده توسط بخش های مختلف این صنعت را با دیگر مشارکت کنندگان به اشتراک خواهد گذاشت و هر گام مورد نیاز در زمینه ایمنی و امنیت توسط پیشروان و فعالان حرفه ای این صنعت ارزیابی خواهد شد تا رهنمودی برای آینده باشد.

این کنفرانس بزرگترین و معتبرترین فعالان حوزه های امنیت، ایمنی،اطفاء حریق و ساختمان های هوشمند را گرد هم خواهد آورد.

نمایشگاه تجهیزات امنیتی و ایمنی استانبول در فضایی بالغ بر ٩٠٠٠ متر مربع با حضور بیش از ٢٣٨ شرکت از کشور ترکیه و بیش از ١٢٣ شرکت بین المللی که ١٧٤٠٠ بازدید کننده منطقه ای و بین المللی را جذب خواهند کرد ، برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری 25  الی 28 مهر 1398 -(20 -17 اکتبر 2019)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت حوزه های امنیت، ایمنی،اطفاء حریق و ساختمان های هوشمند
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت  ifm.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =