نمایشگاه خودرو اتومکانیکا استانبول

نمایشگاه خودرو اتومکانیکا استانبول

نمایشگاه خودرو اتومکانیکا استانبول (Automechanika Istanbul) از تاریخ 14 الی 17 فروردین ماه 1399 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه اتومکانیکا استانبول مهمترین نمایشگاه بین المللی ترکیه در زمینه صنعت خودرو است. ورود به بازار خودروی ترکیه مستلزم آمادگی و ظرافت است. اگر می خواهید به این بازار به سرعت در حال رشد وارد شوید یا اگر خواهان گسترش کسب و کار حاضر خود در ترکیه هستید، اتومکانیکا استانبول سکوی مناسبی برای شماست. این نمایشگاه با گردآوری فعالین اصلی این صنعت از ترکیه و اروپا، تبدیل به یک مرکز ملاقات برای بازرگانان ترکیه و دیگر فعالان این صنعت از کشورهای همسایه و مناطق اطراف شده است.

٤ روز سرشار از ارتباطات تجاری و نوآوری در نمایشگاه بین المللی خودرو ترکیه:

اتومکانیکای استانبول رویداد اول آسیایی اروپایی در زمینه تولید قطعات اصلی و خدمات پس از فروش است. این رویداد تمامی متخصصان مرتبط با بخشهای تولید، توزیع و تعمیرات در صنعت خودرو منطقه را گرد هم می آورد و فرصت های مناسبی را برای رشد شرکت ها و بنگاه های کوچک و متوسط را در بازار مهیا می سازد.
اگر ترکیه و مناطق مجاور آن برای کسب و کار شما مهم است این نمایشگاه را نباید از دست بدهید.

تقسیم بندی محصولات در نمایشگاه Automechanika استانبول ٢٠٢٠:

قطعات و اجزا: قطعات نیروی محرکه، بدنه، قطعات استاندارد، قطعات داخل اطاق، تجهیزات اصلی و قطعات اضافی سیستم های رانندگی جایگزین، قطعات جانبی ویژه شارژ، قطعات بازسازی شده، بهبود یافته و تعمیری خودرو های سواری و وسایل نقلیه با مصارف ویژه، همراه با حضور موسسات مرتبط با این بخش از صنعت و انتشارات تخصصی.

مجموعه های الکترونیکی و سیستم ها: مجموعه های الکترونیکی مرتبط با موتور، سیستم های روشنایی خودرو، سیستم مولد نیرو، سیستم های هوشمند ترافیک (آی تی اس) ، امنیت خودرو، سیستم های الکترونیکی رفاهی، همراه با حضور موسسات مرتبط با این بخش از صنعت و انتشارات تخصصی.

قطعات جانبی و سفارشی: قطعات جانبی خودروهای موتوری، سفارشی سازی فنی، نمایش مجازی سفارشی سازی، رسانه های اطلاعاتی سرگرم کننده، خودرو های ویژه، تجهیزات و ادوات مقاوم سازی، رینگ چرخ، چرخ ها، لاستیک ها، سیستم های مدیریت فشار باد لاستیک ها، کشنده های خودرو های سواری و ویژه، قطعات یدکی و جانبی کشنده ها، همراه با حضور موسسات مرتبط با این بخش از صنعت و انتشارات تخصصی.

تعمیرات و نگهداری: ادوات و تجهیزات تعمیر گاهی، صافکاری بدنه، نقاشی و محافظت از خوردگی، تعمیرات و نگهداری باربند خودرو ها، خدمات یدک کشی، خدمات کمک رسانی تصادفات، خدمات سیار، بازیافت و دفع ذباله های تعمیرگاهی، تجهیزات فروشندگان و تعمیرکاران خودرو، روغن ها و روانسازها، همراه با حضور موسسات مرتبط با این بخش از صنعت و انتشارات تخصصی.

راه حل های دیجیتال و سیستم های مدیریت: تعمیرگاه / فروشندگان خودرو / طراحی و ساخت پمپ بنزین، تامین مالی، امور نمایندگی، مدیریت و کنترل شکایات، سیستم های مدیریت نمایندگی فروش، مدیریت تعمیرگاه، آموزش فنی و حرفه ای و آموزش های پیشرفته، ارائه کنندگان خدمات اینترنتی و بازار خودرو، ترویج صنعت و تجارت، ابتکارات گروهی، مفاهیم خدمات سیار، همراه با حضور موسسات مرتبط با این بخش از صنعت و انتشارات تخصصی.

کارواش، نگهداری و بازسازی: شستشو و نگهداری خودرو، بازسازی خودرو، زیرساخت های شارژ و سوختگیری، همراه با حضور موسسات مرتبط با این بخش از صنعت و انتشارات تخصصی.

تاریخ برگزاری 14 الی 17فروردین 1399- (05 -02 آپریل 2020)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت صنعت خودرو
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت automechanika-istanbul.tr

تقویم نمایشگاه های 2020 استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =