نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول

نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول

نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول(Istanbul Stationery & Office Fair 2020) از تاریخ 30 بهمن الی 04 اسفند ماه 1398 در مرکز نمایشگاهی tuyap استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول ، در فضای بزرگی به مساحت ۲۵٫۰۰۰ مترمربع که شامل ۶ سالن بزرگ میباشد به فعالیت خواهد پرداخت و شرکت های تولید کننده و صاحب نام داخلی و خارجی ، محصولات خود و همچنین جدید ترین و به روز ترین تکنولوژی های خود را در ارتباط با محصولات مرتبط با این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگانی که از داخل و خارج از ترکیه برای بازدید از این نمایشگاه به استانبول سفر می کنند ، قرار خواهند داد .

نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول ، در بخشهای مختلفی از جمله ، لوازم بسته بندی ، ماشین آلات و لوازم اداری، انواع کاغذ ،میز کار و لوازم جانبی دفاتر کار ، ماشین آلات لمینیت و مواد مصرفی ،هدیه و اقلام تبلیغاتی ، انواع ماشین حساب ها ،تزیینات هنری و صنایع دستی ، انواع رنگ ها ، انواع لوازم التحریر ، لوازم مدرسه، انواع اسباب بازی و بازی های آموزشی، انواع قفسه بندی های کاربردی در دفاتر کار ، تجهیزات آموزشی و تجهیزلات مدرسه پیش دبستانی و مدارس پرستاری ،فعالیت خواهد داشت .

بازدیدکنندگان نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول را عمده فروشی و خرده فروشی های لوازم التحریر،مدیران فروشگاه های زنجیره ای ،صاحبان انتشارات و فروشگاههای کتاب ،مدیران موسسات آموزشی ،شرکت های تولیدکننده صنایع دستی سرگرمی و هنر و صنایع دستی ،موسسات رسانه ای و مطبوعاتی ، فروشگاه ها و خرده فروشی های اسباب بازی و هدیه و آژانس های تبلیغاتی تشکیل می دهند.

تاریخ برگزاری 30 بهمن الی 04 اسفند1398- (23-19 فوریه 2020)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت لوازم التحریر و اداری
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
سایت kirtasiyeofisfuari.com

تقویم نمایشگاه های 2020 استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پردرآمدترین مشاغل فنی در ترکیه ۲۰۲۴

پردرآمدترین مشاغل فنی در ترکیه ۲۰۲۴ امروزه همه می خواهند از نظر مالی زندگی راحت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =