هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در منطقه فاتیح واقع شده و یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است.

هتل آک گون استانبول تا مسجد آبی و کاخ توپکاپی فقط ۱٫۶ کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای سرویس اینترنت بیسیم و استخر در فضای باز است.

اتاقهای هتل، دارای کفپوش چوبی است و با تلویزیون ال سی دی و مینیبار مجهز شده اند. بعضی از اتاق ها فضای نشیمن مجزایی دارند.جدای از اتاق های ملاقات های اداری، جلسات و مرکز تجاری می توانید با پرداخت هزینه اضافه از امکانات فکس و فتوکپی هتل آک گون نیز استفاده کنید. امکانات رفاهی اتاق های هتل، شامل تهویه مطبوع، تلویزیون یا تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای، سرویس بیدار کردن مهمانان، یخچال، تلفن، کمد، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، سشوار، صندوق امانات، زمین فرش شده به علاوه مبل راحتی است. امکاناتی در حمام اتاق ها مانند حوله لباسی، حوله دست و صورت، ملافه و دمپایی قرار داده شده است.

امکانات هتل آک گون استانبول

از مهم ترین خصوصیات این هتل، دسترسی داشتن به اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها و در همه فضاهای هتل می باشد. پارکینگ خصوصی رایگان بدون نیاز به رزرو، در محل هتل آک گون استانبول موجود است. می توانید حتی ماشین اجاره کنید و برای پارک آن، ماشین خود را به دست پارکبان بسپارید.ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان در این هتل فراهم شده است اگرچه برای خدمات تاکسی و حمل و نقل باید هزینه اضافه پرداخت کنید. برای خرید تور یا بلیط هواپیما، می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید.

ورود به این هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، روسی و ترکی صحبت می کنند.

هتل آک گون دارای تنوع زیادی از امکانات تفریحی است، از جمله مرکز تناسب اندام، سونا، حمام آبگرم، استخر سرپوشیده، سونا بخار. همچنان که می توانید از ماساژ آرام در هتل آک گون استانبول و مرکز سلامت این هتل لذت ببرید و گاهی هم سری اتاق بازی با میز تنیس اش آن بزنید یا در باغ گردش کنید. در استخر فضای باز هتل شنا کنید و خستگی یک روز گردش را از خودتان دور کنید. این هتل دارای یک فروشگاه خرید سوغاتی و یک میز راهنمای تور است که خودرو کرایه ای و اطلاعاتی در مورد جاذبه های استانبول ارائه می دهد.

یک رستوران با تراس آفتابگیری در این هتل قرار دارد که غذاهای بین المللی و غذاهای ترکی را در اختیار شما می گذارد. یک کلاب در کنار استخر نیز وجود دارد که نوشیدنی های تازه را سرو می کند.

خدمات نگهبانی، وجود دستگاه ای تی ام، وجود صرافی، خدمات خشکشویی، اتوشویی و نظافت، انبار چمدان، دیوار های ضد صدا و صندوق امانات از امکانات رفاهی هتل آکگون استانبول است. امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به عنوان مثال ویلچر، در این هتل فراهم شده است و حیوانات می توانند وارد این هتل شوند. سری به آرایشگاه، مغازه ها و مغازه خرید سوغاتی هتل بزنید، و اگر سیگاری هستید بدانید که فضایی مختص افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. خدمات اتاق ها، نگهبانی و حتی ورود و خروج، به صورت شبانه روزی ارائه می شود. 

نام هتل Akgün İstanbul Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 20min-11.3Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Ulubatlı) 2min-180M
تلفن 79 48 534 212 90+
وب سایت akgunhotel.com
آدرس Topkapı Mahallesi, Adnan Menderes Blv.Vatan Cad, Çayır Meydanı Cd. No:43, 34093 Fatih

هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول

هتل آک گون استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل آک گون استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =