پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

هتل تیلیا استانبول 

هتل تیلیا استانبول 
هتل تیلیا استانبول(Tilia Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که تنها پنج دقیقه با بازار بزرگ استانبول و ۱ کیلومتر با منطقه سلطان احمد فاصله دارد.

اتاق های شیک هتل تیلیا دارای تهویه هوای مطبوع هستند و در برابر صدا عایق هستند و برای زیبایی کف آن ها از چوب ساخته شده است. اتاق ها دارای اینترنت بی سیم رایگان هستند. با داشتن دستگاه تهویه مطبوع، هوای اتاق ها همیشه ملایم است. از جمله امکاناتی که می توانید از آن استفاده کنید داشتن مینی بار، تلوزیون های کابلی، داشتن گاو صندوق، تلویزیون، تلفن، سشوار، میز، لواز بهداشتی که روزانه رایگان شارژ می شوند، دسشویی، حمام خصوصی، سیستم گرمایشی، دمپایی، کانال های جهانی و کابلی، فرش، کمد و دستگاه قهوه ساز می باشد.

از دیگر امکانات هتل تیلیا استانبول می توان به خدمات نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان در تمامی قسمت های هتل اشاره کرد. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. استفاده از اتاق جلسات و امکانات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی نیز رایگان است. اتاق ها عایق صدا هستند بنابر این اگر شما حساسیت نسبت به صداهای اطراف دارید برای شما می تواند انتخاب مناسبی باشد. اتاق ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به شما تحویل داده خواهد و برای پس دادن آن تا ساعت ۱۲ ظهر فرصت خواهید داشت. البته در صورت فاصله زیاد با پروازتان می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید. کارمندان هتل به زبان های ترکی، روسی، فرانسوی و انگلیسی می توانند با شما صحبت کنند.

رستوران ترکیه ای هتل: رستورانی به صورت انتخابی از منو که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند و برای تمامی وعده های غذایی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

کافه هتل: از ساعت ۳ عصر تا ۱ بامداد با انواع نوشیدنی ها و خوراکی های سبک مانند اسنک از مهمانان پذیرایی می کند.

امکانات تفریحی هتل تیلیا استانبول
با پرداخت هزینه اضافه می توانید از حمام ترکی هتل استفاده کنید و یا به سونا بروید و خستگی های یک روز پرمشغله در خیابان های استانبول را رفع کنید. البته همانگونه که می دانید امروز استفاده از اینترنت بی سیم برای خیلی ها تبدیل به سرگرمی بزرگی شده است که می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. همچنین اگر قصد خرید تور برای گردش در شهر را دارید می توانید آن را در هتل تهیه نمایید.

نام هتل Tilia Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-6.0Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Vezneciler) 3min-220M
تلفن 13 42 528 212 90+
وب سایت hoteltilia.com
آدرس Kemalpaşa Mah., Mahmudiye Çeşme Cad, 34134 Fatih

هتل تیلیا استانبول

هتل تیلیا استانبول

هتل تیلیا استانبول

هتل تیلیا استانبول

هتل تیلیا استانبول

هتل تیلیا استانبول

هتل تیلیا استانبول

هتل تیلیا استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل تیلیا استانبول

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =