هتل دیوان آسیا استانبول 

هتل دیوان آسیا استانبول 

هتل دیوان آسیا استانبول (Divan Istanbul Asia Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در منطقه پندیک در بخش آسیایی استانبول واقع شده است.

هتل لوکس دیوان آسیا استانبول در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است، و دارای یک چشم انداز پانوراما در پشت بام و اتاق های راحت با امکانات مدرن است. این هتل همچنین دارای سالن بدنسازی و تناسب اندام ۱۳۰۰ متر مربع و استخرهای شنا و در فضای باز است. طیف وسیعی از غذاهای ترکی و بین المللی در محیطی زیبا از رستوران این هتل ارائه شده است. رستوران پشت بام و کافه سلیقه های منحصر به فردی را همراه با نمایش های پانورامای جزایر شاهزاده ارائه می دهد.

هتل دیوان آسیا دارای ۲۳۱ اتاق در ۲۵ طبقه می باشد، امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع و دسترسی به اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های تمیز، اتو ومیز اتو در صورت درخواست، گاوصندوق های دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، قهوه و چای ساز، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو و میز اتو در صورت درخواست، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل دیوان استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

خدمات رفاهی هتل دیوان آسیا استانبول

خدمات رفاهی در این هتل ۵ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با ۷۱ متر فضای کنفرانس و ۹ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید.

قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، صبحانه با هزینه اضافی، روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. امکان دسترسی به مناطقی مخصوص برای کشیدن سیگار، قهوه و چای در مناطق مشترک، مکانی برای نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، دسترسی داشتن به تلویزیون در بخش های عمومی هتل، اینترنت سیمی و وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل دیوان آسیا استانبول
در این هتل ۵ ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر در فضای باز (فصلی)، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، جک.زی و سونا به چشم می خورد، البته دارای یک کافه می باشد که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را در این مکان بنوشند.

نام هتل Divan Istanbul Asia Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 45min-37Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Pendik) 52min-4Km
تلفن 00 00 625 216 90+
وب سایت divan.com.tr
آدرس Çamçeşme, Tevfik İleri Cd No:209, 34899 Pendik

هتل دیوان آسیا استانبول

هتل دیوان آسیا استانبول

هتل دیوان آسیا استانبول

هتل دیوان آسیا استانبول

هتل دیوان آسیا استانبول

هتل دیوان آسیا استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل دیوان آسیا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =