پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

هتل سد استانبول

هتل سد استانبول

هتل سد استانبول (Hotel Sed Istanbul) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که در محله بی اوغلو استانبول قرار دارد و تنها ۴۰۰ متر از مرکز شهر دورتر است.

در تمام قسمت های هتل سد استانبول اینترنت بی سیم رایگان قابل دسترس است. کارمندان بخش پذیرش ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان هستند. از راهنمای گردشگری که در این بخش وجود دارد می توانید اطلاعات خوبی را به دست آورید. از دیگر خدمات رفاهی هتل می توان به صرافی و بسته های تور اشاره کرد. برای سفرهای کاری هم امکاناتی فراهم شده که می توان از میان آن اتاق های جلسات اداری را نام برد. پس با این حساب می توانید در این هتل 3 ستاره، اقامتی به منظور سفر کاری هم داشته باشید.

در هتل سد استانبول اتاق هایی دارید که امکان کنترل هوای داخل اتاق را در آن ها دارید و البته سیستم تهویه هوا هم موجود می باشد. از دیگر امکانات می توان به تلویزیون اشاره کرد که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. یخچال کوچک داخل اتاق خوراکی هایی دارد که البته استفاده از آن ها هزینه اش جداگانه است.

در رستوران تراس (Teras Restaurant) هتل می توانید غذاهای لذیذ ترکیه‌ای را در وعده های ناهار و شام میل کنید. صبحانه بوفه هتل هم از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح برای مهمانان سرو می شود.

در هتل سد موسیقی زنده وجود دارد که گوش دادن به آن در فضای شهری استانبول بسیار لذت بخش است. تفریحات دیگری هم در عصر به بعد برای مهمانان فراهم شده است. حمام ترکی و سونای هتل با پرداخت هزینه جداگانه ای قابل استفاده هستند.

خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی به همراه ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری با پرداخت هزینه مجزایی در دسترس است. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع و سیگار کشیدن هم فقط در فضای اختصاص داده شده، امکان پذیر است.

کارمندان هتل سد استانبول به زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

نام هتل Sed Hotel Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-750M
فاصله تا ایستگاه تراموا (Kabataş) 7min-450M
تلفن 10 75 251 212 90+
وب سایت newsedhotel.com
آدرس Ömer Avni, Ömer Avni Mh. Muhtar Leyla Ildır Sk. No:6 Ayazpaşa, 34000 Beyoğlu

هتل سد استانبول

هتل سد استانبول

هتل سد استانبول

هتل سد استانبول

هتل سد استانبول

هتل سد استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سد استانبول

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هشت =