هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول (Sogut Hotel Old City) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در بهترین موقعیت مکانی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است.

هتل سوگوت استانبول سال 1986 در منطقه شهزاده باشی، یک منطقه تاریخی ساخته شد و سال 2006 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل سوگوت شش طبقه و پنجاه اتاق داشته که هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها مجهز به سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی ، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، اینترنت رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سرویس دهی 24ساعته و نظافت روزانه میباشند.

پذیرش ها در هتل سوگوت استانبول 24 ساعته بوده و کارکنان این هتل رفتاری دوستانه و مناسبی داشته و به زبان انگلیسی مسلط هستند.

هتل Sogut استانبول برای راحتی اقامت میهمانان خود امکاناتی مثل ایتنرنت رایگان، پارکینگ رایگان، صرافی، سالن کنفرانس، سالن پذیرایی، سالن آرایشگاهی، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، روزنامه در لابی، صندوق امانات و فروشگاه هدایا و سوغاتی ارائه میدهد.

هتل سوگوت رستورانی اختصاصی به همراه چندین بار دارد. این رستوران انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول آماده میکند. ازجمله امکانات سرگرم کننده و مفرح برای میهمانان میتوان به سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر، سالن اسپا و ماساژ و … اشاره کرد.

هتل سه ستاره  سوگوت فاصله ای نه چندان دور از مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه، آب انبار کلیسای قدیمی، میدان اسب دوانی و… دارد. همینطور بسیار نزدیک به رستوران ها و مراکز تجاری مثل بازار بزرگ استانبول میباشد. فرودگاه بین المللی استانبول در 47 کیلومتری و ایستگاه های مترو و اتوبوس نیز در پانصد متری از هتل سوگوت استانبول قرار دارند.

نام هتل Sogut Hotel Old City
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 14min-6.0Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Vezneciler) 5min-450M
تلفن 11 20 519 212 90+
وب سایت soguthotel.com.tr
آدرس Kemal Paşa, Bukali Dede Sk. No:11, 34134 Fatih

هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول

هتل سوگوت استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سوگوت استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =