پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس (Lausos Palace Hotel Şişli) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در مرکز منطقه ی شیشلی واقع شده و فاصله ی آن تا محله نیشانتاشی و فروشگاه ها، کافه ها و بارهای معروف آن تنها 500 متر است.

هتل لاسوس پالاس اتاق هایی به همراه امکانات مدرن فراهم آورده و دسترسی به وای فای رایگان را در تمام قسمت های هتل امکان پذیر ساخته است. پارکینگ رایگان هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مهمانان می توانند از خدمات کارکنان مسئول تحویل و پارک ماشین نیز بهره بگیرند.

اتاق های مشرف به شهر هتل لاسوس پالاس، از سیستم تهویه هوا برخوردار هستند و دارای یک مینی بار، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کابلی و یک محوطه ی نشیمن می باشند. یک گاوصندوق به اندازه ی لپ تاپ نیز به صورت پیش فرض در تمام اتاق ها قرار گرفته است. از جمله دیگر امکانات اتاق ها می توان به دستگاه چای/قهوه ساز اشاره کرد.

رستوران هتل لاسوس پالاس هر روز صبح اقدام به سرو صبحانه ی بوفه می کند. مهمانان می توانند در محله های سرزنده و پر رفت و آمد شهر، فضای بومی و محلی را تجربه کنند.

امکان استفاده از خدمات لباسشویی و اتوشویی هتل لاسوس پالاس برای مهمانان فراهم است. این هتل یک بخش گردشگری فعال نیز دارد که در امور اجاره ی ماشین به مهمانان کمک کرده و اطلاعات مربوط به جاذبه های بومی و محلی را در اختیار ایشان قرار می دهد.

مرکز خرید جواهیر تنها نیم کیلومتر تا هتل لاسوس پالاس فاصله دارد. ایستگاه متروی “Sisli” نیز نیم کیلومتر دورتر از این مجموعه واقع شده و سرویس های لازم و مناسب برای دسترسی به دیگر بخش های شهر نظیر میدان تکسیم و محله ی تاریخی سلطان احمد را فراهم می آورد. فرودگاه استانبول در فاصله ی 41 کیلومتری از هتل قرار دارد و سرویس ایاب و ذهاب برای فرودگاه در صورت پرداخت اضافه بها در دسترس خواهد بود.

نام هتل Lausos Palace Hotel Şişli
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-2.9KM
فاصله تا ایستگاه مترو(Sisli) 11min-850M
تلفن 80 30 356 212 90+
وب سایت lausos.com
آدرس 19Mayıs Mahallesi, Çoruh Sk., 34360 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل لاسوس پالاس

هتل لاسوس پالاس

هتل لاسوس پالاس

هتل لاسوس پالاس

هتل لاسوس پالاس

هتل لاسوس پالاس

هتل لاسوس پالاس

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل لاسوس پالاس استانبول

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =