پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل لتر استانبول

هتل لتر استانبول

هتل لتر استانبول (Letter Hotel) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که در قلب محله تکسیم استانبول واقع شده و مکانی ایده آل برای کشف استانبول به شمار می رود.

کسانی که به قصد خرید به استانبول می روند و نمیخواهند برای هتل هزینه زیادی بکنند، می توانند در یکی از هتل های سه ستاره استانبول اقامت کنند.

هتل سه ستاره letter در منطقه تکسیم قرار دارد و میتواند میزبان خوبی برای افرادی باشد که تور استانبول را برای خرید انتخاب می کنند . با رزرو هتل لتر به مراکز تفریحی، دیدنی استانبول و مراکز خرید استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت .

از ویژگی های مهم هتل لتر استانبول ، دسترسی آسان به ایستگاه مترو و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس می باشد که البته رفت و آمد در شهر با مترو، ارزان ترین حالت خواهد بود.

بوتیک هتل لتر دارای ۱۶ اتاق است . اتاق های هتل امکانات مانند میز کار ، مینی بار ، دوش ، حمام با دوش، فن و تلویزیون ماهواره ای دارند. همچنین روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه در اختیار مهمان است. و خدمات لاندری با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.

سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در هتل 3 ستاره لتر برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایلهای مختلف استفاده کنند.

امکانات هتل لتر استانبول رفاه و آسایش را برای میهمانان بهمراه دارد . مهمانان هتل همواره می توانند از امکانات موجود در این هل همچون ترانسفر فرودگاهی ، رسپشن ۲۴ ساعته ، تورهای داخل شهری ، سالن مهمانی و همایش استفاده کنند . اتو کشی ، خدمات تهیه بلیط سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، و کرایه اتومبیل از دیگر خدمات هتل است .

نام هتل Letter Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 6min-650M
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 6min-500M
تلفن 02 20 292 212 90+
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد.
آدرس İstiklal Caddesi, İmam Adnan Sk. No:20 Taksim, 34435 Beyoğlu, Turkey

هتل لتر استانبول

هتل لتر استانبول

هتل لتر استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل لتر استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =