هتل ماربل استانبول

هتل ماربل استانبول

هتل ماربل استانبول (Marble Hotel) یکی از هتل های چهار ستاره استانبول است که تنها 270 متر با میدان تکسیم فاصله دارد و با قرار گرفتن در منطقه تجاری و تفریحی تکسیم و برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی این ناحیه، اقامت لوکسی را به همراه صبحانه رایگان در رستوران مشرف به تنگه بسفر به میهمانان عرضه میکند.

از ویژگی اتاق های هتل ماربل Marble میتوان به مبلمان راحت با رنگ ها گرم و مبلمان چوبی ، تلویزیون با گیرنده ماهواره، تهویه مطبوع ، یخچال، گاوصندوق و حمام اختصاصی هتل اشاره کرد. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمام اماکن عمومی هتل فعال می باشد. استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا نیز از امکانات ورزشی آن می باشند. پارکینگ این هتل رایگان است.

هر صبح بوفه صبحانه لذیذ در رستوران هتل ماربل آماده پذیرایی از مهمانان است. میهمانان عزیز، از قهوه و صبحانه فرانسوی لذت ببرید و چشم انداز دیدنی تنگه بسفر را تماشا کنید.در استخر گرم وسرپوشیده هتل ماربل شنا کنید و یا اینکه در سونا و حمام ترکی، زمانی را به آرامش سپری کنید. بعد از آن هم انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در فضای دلپذیر رستوران و کافی شاپ هتل Marble میل کنید.

امکانات هتل ماربل: ماساژ ، استخر روباز ، حمام ترکی و بخار ، اتاق و امکانات برای معلولین ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار

خدمات هتل ماربل: خشکشویی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی

محله پر جنب و جوش تکسیم در چند قدمی هتل ماربل واقع شده و پر از بار، رستوران و فروشگاه است. وسایل نقلیه عمومی فراوان منطقه تکسیم موجب سهولت دسترسی به اقصی نقاط شهر استانبول شده است.

نام هتل Marble Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 4min-270M 
فاصله تاایستگاه مترو (Taksim) 4min-290M 
تلفن 48 24 252 212 90+
وب سایت marblehotel.com
آدرس Cihangir Mahallesi, Sıraselviler Cd. No:41, 34433 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل ماربل استانبول

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

یک نظر

  1. آبان سال 1400 سه شب در این هتل(ماربل) اقامت داشتیم. از نظر تمیزی خوب بود و هر روز نظافت می شد و وسایل معمول مثل شامپو و صابون و دستمال در اتاق می گذاشتند. اینترنت رایگان داخل هتل بود و سرعتش هم خیلی خوب. توالت فرنگی بود و بدون شلنگ. صبحانه متنوع و خیلی خوب بود. تخم مرغ ، چند نوع سالاد، پنیر و کره و مربا والبته کالباس، شیر، قهوه و چای، و کورن فلکس و میوه. هر روز صبحانه کمی با روز قبل تفاوت داشت و غذاهای پختنی تکراری نبود. آقایان و خانمهایی که صبحانه آماده و سرو می کردند هم بسیار مهربان و محترم و دوست داشتنی بودند. از رستوران دریا پیداست و مرغان دریایی از پشت شیشه شما را تماشا میکنند. / اتاق ما دو نفره و رو به خیابان بی اوغلو بود که خیابان پرترددی است و تا بعد از نیمه شب سر و صدای فراوان آدمها و اتومبیلها و آژیر ماشین پلیس را می شنوید. اگر برای استراحت قصد سفر دارید اتاق رو به خیابان مناسب نیست. اما راه دیگر این است که بعد از نیمه شب به مردم استانبول که در حال قدم زدن در خیابان و خوردن و تفریح هستند بپیوندید. خیابان استقلال در چند قدمی هتل است و تا ساعاتی بعد از نیمه شب فروشگاهها و رستورانهایش باز و بسیار شلوغ است. حسن دیگر هتل نزدیکی به میدان تقسیم است که امکان استفاده از مترو و تاکسی و دولموش را به شما می دهد. برای استفاده از وسایل نقلیه از ایستگاه مترو ( با آسانسور در میدان وارد ایستگاه مترو می شوید) باید کارت تهیه کنید. برای تهیه کارت از دستگاه ، اسکناس ( 20 لیری در آبان 1400) داخل دستگاه بگذارید و گزینه یک سفره یا دو سفره راانتخاب کنید و بقیه پول و کارت را بردارید. راه بهتر تهیه استانبول کارت است. برای پیدا کردن استانبول کارت خودتان را در سوپرمارکتها خسته نکنید چون تنها جایی که ما موفق شدیم پیدا کنیم کنار اسکله کاباتاش بود. استانبول کارت را می توانید شارژ کنید و سوار همه وسایل نقلیه شوید. در وسایل نقلیه و شهر از ماسک استفاده کنید تا تذکر ندهند. برای رفتن به جزیره و دور زدن در جزیره با اتوبوس و بازگشت به ایستگاه کاباتاش از همان استانبول کارت می توانید استفاده کنید که مقرون به صرفه است. / ما یک بار موقع خروج تست کرونا دادیم که باید انگلیسی باشد. یک بار هم در استانبول. که هزینه را از طریق آژانس در ایران پرداخت کرده بودیم و ارزانتر بود. به خاطر مسائل منطقه و سیل مهاجرت در فرودگاه بازرسی هویتی چند بار است و زمانی سپری در فرودگاه طولانی ! فرودگاه جدید استانبول بسیار بزرگ است و پیاده روی طولانی داخل فرودگاه دارید تا بالاخره به قسمت خروج برسید. پیشنهاد من لباس بدون کمربند ( برای خانمها و اقایان ) است تا مدام مجبور نباشید در گیت های مختلف باز کنید ودوباره ببندید و همزمان حواستان به پاسپورت و دلار و کیف باشد. آبان ماه هوا سرد بود اگر پاییز برنامه سفر دارید لباس گرم ببرید و گول دما را نخورید چون باد هست. سفرتان به خوشی و سلامتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =