پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل های ۴ ستاره تکسیم استانبول

هتل های ۴ ستاره تکسیم استانبول

گوشه و کنار شهر استانبول پر از هتل های مختلف است اما معمولا هتل هایی که در میدان تکسیم هستند طرفداران بیشتری دارند چون به همه جا نزدیک هستند، اگر هتل شما در نزدیکی میدان تکسیم باشد خیابان استقلال در چند قدمی شماست دراین خیابان رستوران، کافه، گالری، مرکز خرید و تفریحات مختلفی وجود دارد که می توانید به همه آن ها دسترسی راحتی داشته باشید، در میدان تکسیم ایستگاه مترو و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی، رفت و امد شما را در شهر استانبول آسان می کند، می خواهیم تعدادی از هتل های استانبول در منطقه میدان تکسیم را معرفی کنیم.

هتل گرین پارک تکسیم

هتل ۴ ستاره گرین پارک تکسیم(The Green Park Hotel Taksim) که ۱۸۱ اتاق دارد که همه مجهز به تلویزیون، تلفن، سشوار و … هستند و در همه اتاق ها سبد میوه، دو بطری آب و روز نامه روزانه هم وجود دارد، فاصله هتل تا ایستگاه متروی میدان تکسیم ۳ دقیقه است که برای شما دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر فراهم می کند، در رستوران هتل غذاهای متنوع بین المللی و محلی سرو می شود، باشگاه هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی است. جاذبه های گردشگری مهمی مثل مسجد آبی و کاخ توپکاپی هر دو در ۳٫۵ کیلومتری هتل هستند و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر است.

 

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

هتل ۴ ستاره تایتانیک سیتی(Titanic City Hotel) تا میدان تکسیم ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد،  ۱۸۳ اتاق دارد که همه اتاق ها با دکوراسیونی مدرن  چیدمان شده اند و کف پوش چوبی دارند. صبحانه مفصل این هتل شامل تخم مرغ، گوجه و خیار، انواع پنیرها، همبرگر و میوه های تازه می باشد، کافه هتل در طبقه همکف است که می توانید انواع نوشیدنی های داغ را در آنجا میل کنید، خدماتی مثل لاندری، خشکشویی و اتوکشی با هزینه اضافی انجام می شود، دیگر امکانات هتل شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی، فکس، کپی، مرکز بیزنس و … می باشد.

 هتل تکسیم گونن

هتل ۴ ستاره تکسیم گونن (Taksim Gonen Hotel)در چند قدمی میدان تکسیم قرار دارد، این هتل ۱۵۷ اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، سشوار و … هستند. اگر به موزه و گالری علاقه داشته باشید خیابان استقلال در چند قدمی این هتل پر از آثار هنری است و اگر قصد خرید داشته باشید باز هم خیابان استقلال مغازه های بسیاری دارد، هتل استخر سرپوشیده، حمام و سونا دارد، در رستوران هتل غذاهای سنتی خوشمزه ای سرو می شود.  صبحانه در این هتل از ساعت ۷ تا ۱:۳۰ سرو می شود و شامل نان، کره، پنیر، تخم مرغ، میوه، قهوه، چای، غذاهای گرم، آب میوه و مربا می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به فکس، کپی، اتاق جلسه، واکس، کرایه اتومبیل و… اشاره کرد. جاذبه های گردشگری مثل تنگه بسفر، کاخ دلمه باهچه، مسجد آبی، برج گالاتا همگی تقریبا در نزدیکی هتل هستند و اگر خواستید جاههای دیگر شهر و جنوب خلیج شاخ طلایی را هم بگردید می توانید از متروی نزدیک هتل استفاده کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =