پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

پارک گیاه شناسی باکرکوی(Bakirkoy Botanic Park)در زمینی به مساحت 96 هزار متر مربع ساخته شده و در ژوئن 2013 در منطقه باکرکوی استانبول افتتاح شد.

پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

پارک گیاه شناسی باکرکوی ، 2 برج 11.50 متری در ابتدای خود دارد و مجسمه های دایناسور در ورودی پارک از شما استقبال می کنند.

پارک آبی و تجهیزات زمین بازی ، باغهای موضوعی ، گیاهان دارویی ، گیاهان باغی گروه بندی شده اند و هدف آنها فراهم کردن سرگرمی و اطلاع رسانی برای کودکان و بزرگسالان است. در طرف دیگر پارک گیاه شناسی ، نیازهای انرژی توسط ژنراتورهای بادی و پنل های انرژی خورشیدی تأمین می شود. از آنجا که پارک در کنار بزرگراه E-5 استانبول قرار دارد ، درختانی به عنوان موانع صوتی کاشته شده اند تا بازدید کنندگان تور استانبول را از صداهای مزاحم ترافیک وسایل نقلیه محافظت کنند. پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

هدف اصلی پارک های گیاه شناسی این است که مردم بتوانند دانش اساسی در مورد گیاهان کسب کنند. برای این منظور با تشکیل گروه های خاصی از گیاهان ، نام آنها و معادل های لاتین آنها نوشته شده و افرادی که از پارک بازدید می کنند با این گیاهان آشنا می شوند.

پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

پارک گیاه شناسی باکرکوی همچنین دارای 11 باغ موضوعی است که از گروه های گیاهی تشکیل شده است. صدها نوع درخت ، بوته ، گونه های گیاهی یک ساله و چند ساله در پارک وجود دارد که می توانید به باغها مراجعه کرده و کنجکاوی خود را در مورد گیاهان برآورده کنید. بیان شده است که گیاهان موجود در پارک گیاه گیاه شناسی حدود 262.500 و برخی از این گیاهان درختان 40-50 ساله هستند.

پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

علاوه بر پارک گیاه شناسی؛ زمین های بازی کودکان ، مجسمه ها ، استخرهای طبیعی ، استخرهای زینتی ، مکانهای انتظار پرندگان مهاجر ، مناطق پیک نیک و امکانات اجتماعی نیز مکانی است که می توانید با فرزندان خود اوقات خوش را در تور ارزان استانبول سپری کنید.

همه چیز برای افراد مسن و معلول در پارک گیاه شناسی باکرکوی در نظر گرفته شده است . اداره پارک صندوق های گلف را برای معلولین و سالمندان اختصاص داده است. آنها می توانند یکی از این موارد را به صورت رایگان انجام دهند و از کل پارک بازدید کنند. این پارک همچنین از نگهبانان 24 ساعته برای حفظ امنیت شما و فرزندانتان برخوردار است.

دسترسی به پارک گیاه شناسی Bakırköy کاملاً رایگان است. پارکینگ اختصاصی در کنار پارک موجود است. همچنین می توانید اتومبیل های خود را به صورت رایگان در اینجا پارک کنید.

برای کسانی که می خواهند از پارک گیاهشناسی Bakırköy بازدید کنند ، این پارک در ساعت 7 صبح آغاز می شود. عصر ، تا ساعت 23 باز است. می توانید بین این ساعات بازدید کنید.

پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

نحوه دسترسی به پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

اگر قصد دارید با وسیله نقلیه شخصی خود از سمت آسیایی استانبول به پارک بروید به محل تقاطع جاده Incirli باکرکوی که رسیدید ، به جاده Fig5 و سپس به پارک گیاه شناسی Bakırköy خواهید رسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی پارک گیاه شناسی باکرکوی استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سیزده =