پرطرفدارترین برندهای لباس در ترکیه

پرطرفدارترین برندهای لباس در ترکیه

ترکیه همیشه پل ارتباطی مهم بین اروپا و اسیا بوده و حالا هم پل ارتباطی فشن و استایل در دنیاست. جدید ترین و به روز ترین لباس ها را در خیابان های استانبول می توانید ببینید. علاوه بر این به دلیل موفقیت چشم گیر طراحان لباس این کشور، مراکز خرید استانبول و فستیوال خرید ترکیه از علل اصلی جذب توریست این کشور شده، حتی تور ترکیه و تور استانبول را می توان از محبوب ترین سفر های ما ایرانی ها برای خرید و گشت و گذار در مکان های دیدنی نفس گیر ترکیه خواند.

برند های ترکیه نه تنها در ترکیه محبوب و معروف اند، بلکه جزو مارک های معروف دنیا نیز می باشد. مارک هایی نظیر ال‌سی وایکیکی،دفکتو و ایپک‌یول از برند های مطرحی هستند که فرهنگ ترکی را با طراحی بین المللی در هم آمیخته اند.

شاید شما ادیت‌ هد، طراح معروف لباس را بشناسید. او یکبار در جایی چنین گفت: “شما می‌توانید در زندگی هرچیزی داشته باشید، اگر که لباسی متناسب با آن خواسته بپوشید.” برند ترک همیشه معروف بوده و در زمینه لباس و پوشاک نیز از این موضوع مستثنی نیست. باید بدانید که مردمان ترکیه نیز با ادیت هد کاملا هم‌عقیده می‌باشند. مردمان ترکیه به تیپ و فشن بسیار اهمیت می‌دهند؛ نسل جوان این کشور نه تنها تغییرات دنیای مد و فشن را دنبال می‌کند، بلکه از آن پیروی نیز می‌کند. شاید تا ۳۰ سال پیش، ترکیه در صنعت لباس آنقدر معروف نبود اما از آغاز قرن ۲۱ ام، در این زمینه رشدی بسیاری کرده و به پله‌های والایی نیز دست ‌یافته است.

استانبول معروف‌ترین شهر ترکیه در زمینه صنعت لباس
شاید دور از ذهن نباشد که پای شهر استانبول باز هم در میان است. در واقع استانبول برای ترکیه، به مانند پاریس برای فرانسه و یا نیویورک برای کشور آمریکا می‌باشد. فرقی نمی‌کند که شما قصد خرید چگونه لباسی را دارید؛ شاید بخواهید لباسی عادی و کژوآل بخرید، شاید قصد خرید لباس مجلسی و گران‌قیمت را دارید؛ به هر حال استانبول شهری است که در این زمینه به خوبی به شما کمک می‌کند و شما می‌توانید هرگونه لباس در این شهر را پیدا کنید. استانبول سرا در این مقاله برندهایی را به شما معرفی می کند که برای تمام اعضای خانواده در کشور ترکیه جذابیت دارند؛ تفاوتی ندارد که شما پیر یا جوان، کودک و یا بزرگسال باشید.

ال‌سی وایکیکی: جستجویی برای بازشناسایی دنیای اطراف
باید بدانید که اصلیت این برند ترک نمی‌باشد؛ برند ال‌سی وایکیکی در سال ۱۹۸۸ در کشور فرانسه فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۹۹۷ این برند به طور کلی به ترک‌ها فروخته شد. این برند در حال حاضر ۸۸۰ شعبه در ۳۸ کشور جهان دارد و می‌توان گفت در حال حاضر معروف‌ترین برند تولید لباس در کشور ترکیه است. هدف اصلی این برند تنها تسخیر بازار پوشاک در کشور ترکیه نمی‌باشد. در واقع مدیران این برند چنین تصمیم گرفته‌اند که تا سال ۲۰۲۳ تبدیل به یک شرکت اروپایی شوند. موضوع قابل توجه درباره این برند این می‌باشد که شما با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید پوشاکی با کیفیتی بسیار عالی بخرید.

معرفی برند LC Waikiki و فروشگاه های خرید استانبول

د‌فکتو: برندی برای خانواده
برند دفکتو در سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر ۳۲۴ شعبه در سرتاسر ترکیه و ۱۲۳ شعبه در کشورهای مصر، روسیه، تونس و قزاقستان دارد. این برند که برای تمام اعضای خانواده لباس تولید می‌کند، تبدیل به یکی از سه برند معروف ترکیه در زمینه تولید لباس شده است. این برند همیشه سعی کرده است که باکیفیت‌ترین لباس‌ها را با کمترین قیمت عرضه کند و همین موضوع باعث شده است که طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب کند. باید بدانید که حتی تولیدات این برند با توجه به فرهنگ و سبک زندگی هر کشور متفاوت است. همچنین برند د‌فکتو بخاطر محصولات دوست‌دار محیط زیست خود بسیار معروف بوده و بدین دلیل نیز محبوبیت خوبی کسب کرده است. 

معرفی برند DeFacto و فروشگاه های خرید استانبول

ایپک‌یول: برندی برای زنان مدرن
این برند در سال ۱۹۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد. برند ایپک‌یول در حال حاضر یکی از معروف‌ترین برندهای کشور ترکیه می‌باشد که ۱۴۲ شعبه در سرتاسر کشور ترکیه دارد. شما همچنین می‌توانید خرید آنلاین از این برند داشته باشید و این موضوع باعث شده است که این برند در کشورهای عربستان سعودی، کویت، قطر، عراق، قبرس، آذربایجان و بحرین نیز فعالیت داشته باشید. موضوع جالب درباره این برند این می‌باشد که طراحان این برند در سال ۲۰۱۶ لباسی را طراحی کردند که “سایز و یا شکل بدن” در آن هیچ معنایی ندارد. بدان صورت که هر بانویی با هر سایز بدنی می‌توانست آن را به تن کند. در واقع این برند بر این باور است که سعی می‌کند تمام لحظات زندگی را در نظر گرفته و لباسی با توجه به آن طراحی کند تا هر بانویی هر زمانی که لباس‌های این برند را بر تن می‌کند، اعتماد به نفس کافی داشته باشد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =