پنج اوت لت معروف استانبول با قیمت های باورنکردنی

پنج اوت لت معروف استانبول با قیمت های باورنکردنی

اوت لت های معروف استانبول، خریدهای ارزان

استانبول به عنوان یک شهر بزرگ توریستی و یکی از بهترین مراکز خرید اروپا ، علاوه بر پاساژهای معروف با مغازه های وسوسه انگیز ، چندین مرکز آوت لت مهم دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست .

استانبول برای خرید، شهری فوق‌العاده است. اوت‌لت‌ها هم می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای خریدی ارزان و مناسب باشند.این مراکز ، مکانیهایی هستند که جنسهای خارج از فصل را به قیمت مناسبتر به فروش میرسانند و برای کسانی که پیگیر سفت و سخت مدروز نیستند انتخاب خوبی برای خرید هستند . بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به صرفه نیست،با استانبول سرا همراه باشید تا با با بهترین اولت های ارزان استانبول آشنا شویم.

 

اولت لت کاله استانبول(KALE OUTLET CENTER) یکی از بهترین آوت لت های استانبول
این مرکز بزرگ در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد و یکی از بهترینها در قسمت اروپایی استانبول است . ۱۲۷ مغازه دارد و مثل بقیه مراکز خرید شامل فود کورت و شهربازی برای بچه هاست . همینطور ۶ سینمای مدرن دارد و پارکینگی با گنجایش ۲۷۰۰ ماشین . این مرکز در منطقه گونگُرن واقع شده و برای رسیدن به آن میتوان از تراموای خط سرمه ای رنگ T1 استفاده کرد . از ایستگاه گونگُرن فقط چند دقیقه پیاده تا این مرکز راه است .

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول    

اوت لت ویاپورت استانبول (viaport outlet) بزرگترین اوت لت استابول
این مرکز ، بزرگترین اوت لت استانبول با بیش از ۲۵۰ مغازه است .طراحی زیبا و روباز بودن این مرکز ، پیشنهاد خوبیست برای گذراندن یک روز آفتابی . این پاساژ در سال ۲۰۰۸ و در قسمت آسیایی استانبول در منطقه پندیک افتتاح شد و در نوع خود ، یکی از بهترینها در دنیاست . گنجایش ۴۰۰۰ ماشین را در پارکینگ دارد و بازار معروف سرپوشیده ای به نام بازار مدیترانه که به سبک بازار بزرگ استانبول ساخته شده است . در این پاساژ میتوانید بچه ها را به شهربازی بسپارید و یا در سینماهای آن فیلم ببینید . فود کورت و رستورانهای متنوع این مرکز ، محل مناسبی برای استراحت شما و خانواده تان هستند .

مرکز خرید ویاپورت استانبول

دسترسی به این مرکز کمی مشکل است . این پاساژ در شمال فرودگاه صبیحا واقع شده و میتوانید از اسکلهء کادیکوی با اتوبوسهای خط ۱۶HK به آنجا برسید.

 

ونیزیا مگا اوت لت استانبول (Venezia Mega Outlet )
این بازار روباز و زیبا ، برگرفته از معماری ایتالیایی و شهر ونیز ساخته شده و بعد از ورود به آن ، شما میتوانید با پرداخت چند لیر ، یک تور کوچک با گُندالو داشته باشید . جذابیت این مرکز خرید علاوه بر معماری جذاب آن ، قسمت فود کورت آن است که مانند میدان سنت مارک ونیز ساخته شده و تلفیقی از سفرهء ترکیه با معماری ایتالیاست .

این پاساژ با داشتن ۸۰ مغازه ، چندان بزرگ به نظر نمی آید ، اما میتوان از سینما و شهربازی کودکان آن هم لذت برد . این مرکز ، تنها آوت لت استانبول است که شامل واحدهای مسکونی نیز میشود .

Venezia Mega Outlet 

مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت استانبول

برای دسترسی به آن کافیست خط نارنجی رنگ تراموا T4 ، را سوارشده و در ایستگاه ونیزیا پیاده شوید .

اوت لت اولیویوم استانبول (OLIVIUM OUTLET) مشهورترین و قدیمی ترین آوت لت استانبول
مشهورترین و قدیمی ترین آوت لت استانبول در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد . این مرکز با داشتن ۱۳۲ مغازه و سینما و فود کورت محل مناسبی برای بزرگسالان است اما شهربازی آن جای چشمگیری برای بچه ها به نسبت بقیه پاساژها نیست . نکته جالب در مورد این مرکز این است که علاوه بر آوت لت بودن ، سه شنبه های حراج هم دارد و شما میتوانید اجناسی را با کمتر از نصف قیمت واقعی تهیه کنید . این پاساژ در محلهء معروف زیتین بورنو واقع شده که توسط مترو بوس و تراموا و مترو قابل دسترسی است .

مرکز خرید اولیویوم استانبول

اوت لت اپتیموم استانبول( OPTIMUM OUTLET)
در مغازه های این مرکز ، مارکهای کمی گرانتر از متوسط را میتوانید پیدا کنید . افتتاح آن در سال ۲۰۰۹ در منطقهء آسیایی آتاشهیر ، شاید در ابتدا توجیه اقتصادی نداشت اما به مرور مشتریان خاص خود را پیدا کرد .

این مرکز خرید با معماری مدرن و شیک ، حدود ۱۰۰ مغازه دارد و محل بسیار جالب توجهی برای بچه ها خواهد بود . چرا که معمولا” تئاتر یا نمایشگاه و یا مرکز فعالیتهای هنری برای کودکان برقرار است . علاوه بر فضای فودکورت و شهربازی ، به خاطر کافه های راحت و شیک ، جای مناسبی برای قرار ملاقاتهای اهالی به شمار میرود .

مرکز خرید اپتیموم استانبول

دسترسی به این پاساژ سخت نیست .متروی کادیکوی – کارتال در ایستگاه ینی ساحرا شما را به آنجا میرساند .همچنین با مترو بوس در ایستگاه اوزون چاییر پیاده شده و با دلموشهای ینی ساحرا ، به اُپتیمم برسید.

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =