پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

کافه ولوت گالاتا استانبول

کافه ولوت گالاتا استانبول

اگر به دنبال مکانی گرم و صمیمی در استانبول می گردید تا لحظاتی آرمش بخش را سپری کنید و در عین حال نمی خواهید مبلغ چندان بالایی را پرداخت کنید، به شما کافه رستوران ولوت را پیشنهاد می کنیم. محیط آرام این جا در کنار تزیینات رنگی و دوست داشتنی، خاطره ای زیبا برای تان می سازد. 

کافه رستوران ولوت استانبول (Velvet Cafe Galata Istanbul) در منطقه بی اغلو قرار گرفته و از رستورانهای خوب استانبول می باشد. انواع غذاهای ترکی، نوشیدنی و دسرهای لذیذ در وعده های صبحانه، نهار و شام در این رستوران سرو می گردد. کافه رستوران ولوت استانبول از محیطی کوچک، دنج و صمیمی برخوردار است. خوب است گردشگران تور استانبول بدانند حلواهای خانگی کافه رستوران ولوت استانبول جزء 101 طعم برتر استانبول برگزیده شده است. همچنین کیک ها و شیرینی های خانگی این رستوران از طعم بی نظیری برخوردار می باشد. برخی از امکاناتی که برای کافه رستوران ولوت استانبول در نظر گرفته شده شامل قبول امریکن اکسپرس، مسترکارت و ویزا، غذای بیرون بر، وای فای رایگان و…. است.

پل گالاتا استانبول فاصله ی نزدیکی با این کافه دارد و گردشگران می توانند بعد بازدید این جاذبه ی گردشگری استانبول سری به کافه رستوران ولوت استانبول زده و منوهای بی نظیر آن را سفارش دهند.

تنها نکته ای که شاید در این کافه رستوران خاطرتان را آزرده کند صف انتظار است. از آن جایی که فضای کافه کوچک است اما محبوبیت کافه زیاد، در پاره ای از ساعات، ممکن است ظرفیت این جا پر باشد و شما مجبور شوید بین یک ربع تا نیم ساعت در صف انتظار بمانید؛ اما در نهایت ارزشش را دارد.

در کافه رستوران ولوت استانبول انواع غذاهای ترکی، کافه، محلی، وگان، گیاهخواری، حلال سرو میشود.

 

آدرس Bereketzade Mahallesi, Büyük Hendek Cd., 34421 Beyoğlu
تلفن 39 33 331 543 90+
ساعت کار
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد

   

نقشه و موقعیت جغرافیایی کافه ولوت گالاتا استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای لذیذ و خوش طعم

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای لذیذ و خوش طعم کباب لقمه ترکیه، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شانزده =