یکشنبه بازار اینه بولو استانبول

یکشنبه بازار اینه بولو استانبول

یکشنبه بازار اینه بولو (Tarihi İnebolu Köy Pazarı)، یک بازار هفتگی کاملا ارگانیک در شهر استابول ترکیه است. در حقیقت شهرت این بازار روز به خاطر طراوت و ارگانیک بودن محصولات آن است و از ساعت 6 صبح رقابت برای خرید محصولات طبیعی آن شروع می شود. البته این بازار روز خیلی بزرگ نیست و به طور متوسط شامل 30 تا 35 غرفه می شود، اما تنوع محصولات در آن بسیار بالاست.

شما در این بازار می توانید بسته به فصل، صدها محصول طبیعی که شامل انواع میوه و سبزیجات ارگانیک، نان های برشته و محلی تازه، محصولات لبنی طبیعی، تخم مرغ های روستایی، قارچ، و … می شود را برای خرید انتخاب کنید. محصولات این بازار به طور عمده از شهری به نام اینه بولو در حاشیه دریای سیاه و روستاهای اطراف آن تامین می شود و در میان برخی از مشهورترین رستوران ها و هتل های ترکیه طرفدار دارد.

لیست بازارهای هفتگی استانبول

پس اگر به خرید محصولات ارگانیک علاقه دارید، حتما در سفرتان به استانبول به این بازار سری بزنید و از حال و هوای روستایی و محصولات فوق العاده سالم و طبیعی آن لذت ببرید. فقط فراموش نکنید که این بازار ساعت 4 بعد از ظهر بسته می شود، پس بازدید از آن را در ابتدای برنامه سفرتان قرار دهید.

بازارهای محلی استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی یکشنبه بازار اینه بولو استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + شانزده =