آشنائی با جزایر پرنس در استانبول

شاید یکی از بهترین قسمت های تور استانبول بازدید از جزایر پرنس استانبول باشد،چرا که این مجموعه جزایر با محیطی زیبا و بدون اتومبیل فرصتی مناسب برای استراحت فراهم نموده اند .

جزایر پرنس به مجموعه جزایر نه گانه کینالی آدا ، بورگاز آدا ، هیبلی آدا ، بیوک آدا ، صدف آدا، قاشق آدا ، سیوری آدا ، یاسسی آدا و طاوشان آدا گفته می شود که در میان آب های دریای مرمره واقع شده اند .

از بین این جزایر 4 مورد اول عمومی بوده و به روی همگان باز شده اند . در این مجموعه جزایر ، جزیره بیوک آدا از بقیه بزرگتر بوده و زیبائی ها و جذابیت های آن زبانزد می باشد .

جزایر پرنس که از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید در قسمت آسیایی استانبول واقع شده اند و به سبب اینکه در گذشته محلی برای تبعید شاهزادگان طرد شده بوده اند به این نام شهرت یافته اند .

درباره جزایر نه گانه پرنس در استانبول

جزایر نه گانه یا جزایر پرنس استانبول مکانی مناسب برای کسب آرامش و فرار از شلوغی شهر را فراهم نموده و محیط آرام و زیبای آن به همراه برخی از جاذبه های تاریخی و تفریحات آبی توانسته نظر گردشگران را به خود جلب نماید .

مجموعه جزایر پرنس که از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می گردد دارای مساجد و کلیساها ، پلاژها ، رستوران ها و جنگل های زیادی می باشند .

در جزایر پرنس تعدادی رستوران و کافه زیبا به چشم می خورد که گردشگران در هنگام خستگی و گرسنگی می توانند به آن ها مراجعه کنند .

از نظر پلاژها ، جزیره پلاژهای عمومی و رایگان دارد اما چند پلاژ خصوصی نیز وجود دارد .

امروزه ، جزایر پرنس ترکیه تفرجگاهی برای عموم مردم است . همچنین استانبولی ها و توریست ها برای لذت بردن از طبیعت زیبا ، مکان های دیدنی و تاریخی ، پلاژها و تفریگاه های جزیره به این مکان می آیند .

توجه داشته باشید از ایستگاه کاباتاش تا جزیره بیوک آدا که آخرین و چهارمین ایستگاه کشتی های مسافربری (اتوبوسهای دریایی) است حدود 2 ساعت طول می کشد به طور حتم اگر گردشگران از قایق های تندرو استفاده کنند،این زمان تا مقدار قابل توجهی کاهش می یابد .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =