پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

خیابان بهاریه استانبول

خیابان بهاریه استانبول

خیابان بهاریه در منطقه کادیکوی واقع شده و مخصوص پیاده روی در منطقه آسیائی استانبول است . البته کادیکوی از مناطق معروف برای خرید در میان مردم استانبول است .

این خیابان با یک انطباق از معماری گذشته مکانی بسیار مناسب برای خرید اهالی است . فروشگاهها و بوتیکهای کوچک و فروشگاههای زنجیره ای موجود در این منطقه آن را به یک محل خرید برای طبقه متوسط و نوجوانان ترکیه کرده است .

با مراجعه به خیابانهای فرعی و پشتی این خیابان می توانید از مغازه هائی که فروشندگان آن انواع لباس زیر و رو ، کیف های دستی زنانه و مردانه ، جواهرات و کفش را بر اساس مد روز خریداری کنید .

به همین دلیل این خیابان همواره در مقابل خیابان استقلال قرار گرفته است .

 

در طول خیابان Bahariye علاوه بر خرید میتوانید از نوار ساحلی در منطقه مودا که منطقه بسیار زیبائی را برای پیاده روی و گردش و تفریح است ، بهره مند شوید .

 

خیابان بهاریه استانبول

همچنین می توانید از امکانات موجود در این خیابان مانند کافه ها ، رستورانها ، سینماها و فروشگاهها استفاده کنید و روز خوبی را سپری کنید .

 

خیابان بهاریه استانبول

از جمله دیدنیهای خیابان بهاریه استانبول ، گاو نر برنزی بزرگی است که بوسیله تراموا می توانید به این منطقه رفته و از آن بازدید نمائید.

در هنگام عبور  از خیابان گلفروشها و منطقه ای که هنرمندان محصولات هنری و دستی خود مانند انواع نقاشی ، مجسمه ، شیشه های رنگی ، جواهرات دست ساز و سایر صنایع دیدن کنیدو با قیمتهای متفاوت و کیفیتهای متفاوت خریداری نمود .

 

خیابان بهاریه استانبول

از دیگر جاذبه های خیابان بهاریه استانبول ساختمان اپرای استانبول با ظرفیت 500 نفر است که تاریخ ساخت آن به 1924 برمیگردد و به تازگی بازسازی شده است و برنامه های موسیقی رقص باله و نیز سایر برنامه های متعددی در آن اجرا می شود .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول بشیکتاش(Beşiktaş) در سمت اروپایی استانبول واقع شده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =