سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرتبه بازنگری این مطلب: 2 تاریخ بازنگری این مطلب: 97/10/06

مرکز خرید کاپیتول استانبول با بیش از 20 سال سابقه در ارائه بهترین خدمات در منطقه اسکودار واقع شده و با فروشگاه های متنوع خود هر ساله میلیون ها بازدیدکننده دارد .

مرکز خرید کاپیتول در سال 1993 تاسیس شده و به عنوان اولین مرکز خرید بزرگ و مدرن در بخش آسیایی استانبول از محبوبیت ویژه ای در میان شهروندان استانبولی و گردشگران برخوردار می باشد .

کاپیتول که از مراکز خرید استانبول به شمار می آید یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که در هتل های آسیایی استانبول اقامت دارند . این مرکز خرید دارای 6 طبقه با مغازه هایی مملو از اجناس با کیفیت بوده و 73 هزار متر مربع وسعت دارد .

مرکز خرید کاپیتول در منطقه آسیایی اسکودار و در محله آلتونی زاده واقع شده وعلاوه بر ارائه برندهای ترکی و جهانی دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی نیز می باشد. در 157 فروشگاه مرکز خرید کاپیتول استانبول انواع پوشاک، کیف و کفش، زیور آلات و ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی و … به چشم می خورد که گردشگران تور استانبول با مراجعه به آن می توانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایند .

Capitol Shopping Center به عنوان یکی از مراکز خرید استانبول در تمامی روزهای هفته باز بوده و هر روز از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .

امکانات مرکز خرید کاپیتول استانبول

  • سینما: مرکز خرید کاپیتول استانبول دارای یک بخش سینمایی با ۱۴ سالن است که بزرگ‌ترین و معتبرترین سینمای شهر استانبول به شمار می‌رود.
  • سالن بولینگ: یکی از ورزش‌های گروهی محبوب برای اکثر مردم به‌خصوص جوان‌ها، ورزش بولینگ است.
  • سوپر مارکت: در اکثر مراکز خرید بزرگ دنیا همواره یک سوپر مارکت زنجیره‌ای حضور دارد و مرکز خرید کاپیتول استانبول از این قاعده مستثنا نیست.
  • زمین بازی کودکان: اگر با کودکان خود به خرید رفته‌اید اصلاً نگران نباشید! مرکز خرید کاپیتول استانبول دارای یک مرکز بازی مخصوص کودکان است.
  • ویلچر: در این پاساژ تعدادی ویلچر برای افراز سالمند و ناتوان جسمی وجود دارد تا آن‌ها هم از همراهی خانواده‌های خود در این مجموعه بتوانند لذت ببرند.
  • اتاق مادر و فرزند: مادرانی که نوزاد به همراه دارند معمولاً در زمان تعویض پوشک و یا شیردهی آن‌ها دچار مشکل می‌شوند، ولی در این مرکز خرید اتاق‌هایی تعبیه شده‌اند تا مادران در کمال آرامش به نوزاد خود رسیدگی کنند.
  • تسلا در مرکز خرید کاپیتول استانبول: تسلا یک شبکه‌ی اینترنتی برای گرفتن تاکسی می‌باشد که در این مرکز خرید به‌راحتی می‌توانید از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ همواره برای مشتریان مرکز خرید کاپیتول استانبول رایگان بوده و مشتریان سینما می‌توانند به مدت ۴ ساعت رایگان از این پارکینگ استفاده کنند.
  • مرکز رستوران‌ها: با توجه به شهرت این مرکز خرید، یک قسمت بسیار بزرگ برای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در نظر گرفته شده است که در آن رستوران‌های بسیار مشهوری از جمله برگرگینگ، کی اف سی، استارباکس و … دارای شعبه هستند.
  • همچنین در این مجموعه تعدادی از رستوران‌های ترک هم فعالیت می‌کنند؛ این رستوران‌ها همواره زبان زد هستند و مطمئناً از غذاهای ترک به‌سادگی نمی‌توان گذشت.
  • شبکه‌ی رادیویی: یکی از نکات قابل توجه و جالب این مرکز خرید، وجود یک شبکه رادیویی مخصوص خود فروشگاه به نام کاپیتول است که همواره در آن محل در حال پخش است و اگر شما در زبان ترکی مهارت دارید می‌توانید در طول خرید از آن لذت ببرید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید کاپیتول استانبول

با توجه به اینکه مرکز خرید کاپیتول استانبول در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع است، اگر در همین بخش اقامت دارید به‌جز تاکسی می‌توانید از خط مترو استفاده کرده و در ایستگاه باغلارباشی که نزدیک‌ترین ایستگاه به این مرکز خرید است، پیاده شوید و بعد از یک پیاده روی کوتاه به کاپیتول خواهید رسید.
ولی اگر در هتلی در قسمت اروپایی استانبول هستید از طریق کشتی‌های کوچک مسافربری کاپاتاش و یا امینونو خود را به کادیکوی در سمت آسیایی رسانده و از آنجا با اتوبوس‌ها به ایستگاه کاپیتول رفته و به مرکز خرید کاپیتول استانبول می‌رسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید کاپیتول استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =