چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

نمایشگاه استخر استانبول

نمایشگاه استخر استانبول
نمایشگاه استخر استانبول از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ مهر ۱۳۹۸ در نمایشگاه بین المللی استانبول (tuyap) برگزار می گردد.
نمایشگاه استخر استانبول بزرگترین رویداد تجارتی برای استخر، جکوزی و سونا می باشد.

نمایشگاه استخر استانبول یک نمایشگاه چهار روزه درباره موضوعات استخرهای شنا، جکوزی، سونا و انجمن نمایشگاهی تجهیزات می باشد که مطمئنا بخش بزرگی جمعیت از سرتاسر جهان را به خود جذب می نماید.

از جمله کسانی که جذب این نمایشگاه می شوند علاقمندان به زمینه های مربوط به استخر ها می باشند. هدف نمایشگاه استخر ٢٠١٦ افزایش حجم تجارت محلی و ملی و کمک برای ساخت ارتباطات تجاری جدید برای غرفه داران این نمایشگاه با دور هم جمع کردن بازدیدکنندگان مرتبط با غرفه داران همراه با فعالیت های تجاری ملی و بین المللی شاخص، می باشد. بازدیدکنندگان این نمایشگاه موقعیت این را خواهند داشت که تحولات تکنولوژیکی و راه حل های کاربردی را در بخش های این نمایشگاه بیاموزند و از صحیح ترین منابع این نمایشگاه با سمینار ها و سخن رانی ها و ارایه های فنی که توسط موسسات آکادمیک اجرا می شود استفاده کنند.

بازدیدکنندگان نمایشگاه تجاری استخر استانبول، این رویداد را جای برای ایجاد روابط تجاری جدید می دانند. نمایشگاه استخر محصولات متنوعی ارایه خواهد داد که این محصولات عبارتند از: استخرهای شنا، سونا، اتاق بخار، سیستم های تصفیه، مواد پوششی برای استخرها، لوله و اتصالات، نصب و راه اندازی مکانیکی، درمانی، تصفیه، سیستم های روشنایی، سیستم دریچه های استخرها، عایق بندی، تجهیزات رطوبت زدایی و گرمایشی و … . تصفیه و خالص سازی، سیستم های ضدعفونی کننده، عایق های حرارتی، تجهیزات آب و استخر های زینتی از جمله بخش هایی می باشد که در این نمایشگاه توسط غرفه داران به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه استخر استانبول هر دو سال که از ٢٠٠١ آغاز شده به صورت منظم برگزار می شود و اولین بار بازدید کنندگان و غرفه داران بیشترین بهره را از این نمایشگاه بردند.

تاریخ برگزاری 10 الی 13 مهر 1398 – (05-02 اکتبر 2019)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت استخرهای شنا
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت tuyap.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

EKSPOSHOES ISTANBUL 2024

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول

نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول نهمین نمایشگاه کفش و کالاهای چرمی استانبول (EKSPOSHOES ISTANBUL …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =