پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

 نمایشگاه بین المللی صنایع دفاع استانبول

 نمایشگاه بین المللی صنایع دفاع استانبول

نمایشگاه بین المللی صنایع دفاع استانبول( Idef 2019) در تاریخ ۳۰ اپریل الی ۳ می ۲۰۱۹ (۱۰ الی ۱۳ اردیبهشت ۹۸) در محل Tüyap Exhibition and Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل ۲۰۱۹ است به عنوان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی شناخته می شود.
 
این رویداد یکی از ۵ نمایشگاه بزرگ صنایع دفاعی در سراسر جهان بوده که به ارائه محصولات دفاعی کشور ترکیه می پردازد. این رویداد تحت مدیریت و مسئولیت بنیاد نیروهای مسلح ترکیه برگزار می گردد. در سال گذشته ۱۳۳ تیم با ۶۳۷ عضو از ۶۷ کشور و ۲ سازمان بین المللی در این رویداد شرکت کردند. از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه یک رییس جمهور، ۲۶ وزیر، ۶ رییس کل، ۱۷ معاون وزیر، ۵ معاون فرمانده، ۱۰ فرمانده نظامی و ۱۴ معاون فرمانده غیرنظامی را می توان نام برد. از سوی دیگر ۸۲۰ شرکت و نمایندگی که ۵۰۳ عدد از آن ها خارجی بوده و از ۵۰ کشور حضور پیدا کرده بودند در کنار ۳۱۷ شرکت داخلی قرار داشتند. همچنین بیش از ۶۲ هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع بازدید کردند.
 
نمایشگاه بین المللی صنایع دفاع استانبول
نمایشگاه ها همواره محلی برای تبادل اطلاعات و تجارت میان شرکت های داخلی و خارجی بوده است. این رویدادها در تمامی صنایع موجب شده تا خریداران بالقوه که به دنبال نیاز برای دریافت  یک محصول می باشند بتوانند از این طریق بهترین گزینه های پیش روی خود را مشاهده کرده و به تبادل اطلاعات بپردازند. نمایشگاه های استانبول در ماه اپریل ۲۰۱۹ نیز یکی از هزاران رویداد این چنینی است که در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.
 

تاریخ برگزاری 10 الی 13 اردیبهشت 1398– (30 آپریل~ 03 می 2019)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت محصولات دفاعی ترکیه
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece
تلفن ۰۰ ۱۱ ۸۶۷ ۲۱۲ ۹۰+
وب سایت tuyap.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =