پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نمایشگاه میراث فرهنگی استانبول

نمایشگاه میراث فرهنگی استانبول 
نمایشگاه میراث فرهنگی استانبول (HERITAGE ISTANBUL 2019) در تاریخ ۱۱ الی ۱۳ آپریل 2019 (۲۲ الی ۲۴ فروردین ۹۸) در محل Hilton İstanbul Bosphorus در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه میراث فرهنگی استانبول که چهارمین نمایشگاه بین المللی باستان شناسی و تکنولوژی موزه ها و کنفرانس های مرتبط با آن می باشد از جمله هنرمندانه ترین نمایشگاه های استانبول در اپریل ۲۰۱۹ است.

فن آوری های جدید باعث ایجاد منافع در سطح جهان می شود. غنی سازی ارتباطات، تکنیک های جمع آوری موسسات، نگهداری و انتقال این میراث به آیندگان، بازسازی، باستان شناسی و … از جمله تمامی مواردی است که در این رویداد به آن ها اشاراه خواهد شد. علاوه بر نمایش تکنولوژی ها در زمینه های مربوطه، سخنرانی های قابل توجهی نیز از بزرگان باستان شناسی برگزار می گردد.

در سال گذشته ۱۱۴ شرکت از ۱۶ کشور جهان در این رویداد حضور داشته که این نمایشگاه را در مساحتی بیش از ۲۵۰۰ متر مربع برگزار کرده اند. از سوی دیگر نزدیک به ۸ هزار بازدیدکننده حضور داشته و ۸۶ سخنران در زمینه های میراثی و باستان شناسی صحبت نمودند.

تاریخ برگزاری 22 الی 24 فروردین ۱۳۹۸ – (13-11 آپریل 2019)
محل برگزاری هتل هیلتون بسفروس
شرح صنعت باستان شناسی و تکنولوژی موزه ها
آدرس Harbiye Mahallesi, Cumhuriyet Cd. No:50, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey
تلفن 00 60 315 212 90+
وب سایت hilton.com

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =