پارک ببک استانبول

پارک ببک استانبول (Bebek Park Istanbul) پارکی ساحلی در کرانه های بسفر است که به عنوان یکی از بهترین پارک های استانبول مورد بازدید تعداد زیادی از شهروندان استانبول و گردشگران قرار می گیرد.

درباره پارک زیبای ببک در استانبول

پارک ببک استانبول با بیش از یک قرن قدمت دارای درختان سر به فلک کشیده و فضای سبز بسیار زیبایی است و برای بازدیدکنندگان آرامشی وصف ناپذیر به همراه دارد .

پارک ببک در سال 1908 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول به روی عموم مردم بازگشایی شده تا به عنوان مکانی برای پیاده روی و استراحت مورد استفاده قرار گیرد .

این پارک که از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید به عنوان پارکی ساحلی بخشی از مجلل ترین محله استانبول را به خود اختصاص داده و مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی در آخر هفته ها می باشد .

پارک ببک استانبول بعد از تاسیس در اوایل قرن بیستم اخیرا در سال 2008 میلادی توسط یک گروه از معماران ایتالیایی مورد بازسازی قرار گرفته است تا بر جذابیت و شکوه آن افزوده گردد .

آشنائی با محله ببک استانبول

ببک محله ای تاریخی در استانبول می باشد که در محدوده و مدیریت منطقه بشیکتاش ، در امتداد سواحل اروپایی بسفر واقع شده است .

این محله شیک با قرن ها قدمت در گذشته یک روستای ماهیگیری یونانی بوده که امروزه با موقعیت فوق العاده خود چشم‌اندازی گسترده بر هر دو جهت بسفر دارد .

محله ببک امروزه از شیک ترین مناطق استانبول می باشد و غالبا مرفهین و اشراف ترکیه در این منطقه اقامت دارند جالب است بدانید که این محله روز به روز از ظاهر سنتی خود فاصله گرفته و شکلی مدرن به خود می گیرد .

این منطقه به خاطر کافه ها ، مغازه ها و رستوران های شیک و لوکس خود شهرت بسیاری دارد . شما می توانید در نوار ساحلی این منطقه قدم بزنید و غروب تماشایی تنگه بسفر را نظاره کنید و در آخر در یکی از

زیباترین رستوران های استانبول ، غذا میل نمایید .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نه =