بهترین و بدترین اماکن برای انجام مبادلات ارزی در ترکیه

بهترین و بدترین اماکن برای انجام مبادلات ارزی در ترکیه

بسیاری از گردشگرانی که برای اولین بار رهسپار ترکیه می شوند نمی دانند که بهترین مکان برای تبدیل پولشان به لیر کجاست. درباره ی این موضوع باید بگوییم که بدترین مکان برای مبادلات ارزی فرودگاه است و تا مجبور به تبدیل ارز در فرودگاه نشدید این کار را انجام ندهید.

به جز فرودگاه ها چند مکان دیگر برای تبدیل ارز شما وجود دارند؛ صرافی ها که به آن ها دوویز گفته می شود، طلا و جواهر فروشی ها، آژانس های مسافرتی و در مناطق توریست نشین اغلب مغازه و فروشگاه ها. این مکان ها با دیدن گذرنامه و دریافت وجه شما پولتان را تبدیل می کنند.

اما بهترین مکان برای تبدیل پول کجاست؟

درباره ی این موضوع باید بگوییم که نرخ ارز و سود و زیان در معامله تا اندازه ی زیادی بستگی به زمان دارد، ممکن است در یک روز از مبادلات خود سود ببرید اما فردای همان روز به دلیل نوسانات ارزی زیان کنید. اما با همه ی تفاصیل باید این نکته را بدانید که بهترین مکان برای تبدیل ارز همان صرافی ها هستند ولی در انتخاب صرافی نیز باید دقت کنید زیرا قیمت ارز در همه ی صرافی ها نیز یکسان نیست و اغلب چند دلاری باهم فرق دارند، حتی گاهی صرافی های یک خیابان هم قیمت های مختلفی دارند پس اگر اختلاف چند دلار در مبادلات برای شما مهم است قیمت چند صرافی را مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی بهترین صرافی ها در استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟ استانبول شهری باشکوه است که در یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شش =