پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ساحل سولار بیچ استانبول

ساحل سولار بیچ استانبول

ساحل سولار بیچ یکی از سواحل خوب استانبول است که در رقابت با بهترین سواحل ترکیه در دریای سیاه قرار دارد، ساحل سولار بیچ در منطقه کیلیوس است که در سال 2002 افتتاح شد. این ساحل با سی هزار مترمربع، یکی از بزرگ ترین سواحل خصوصی با بهترین برنامه ها مثل کنسرت ها، کلوب های شبانه روزی … را برای بازدید کنندگان خود دارد. این ساحل دو قسمت خصوصی و فضای باز برای اجرای برنامه ها داشته که در ادامه بیشتر توضیح میدهیم،با استانبول سرا همراه باشید.

ساحل سولار بیچ استانبول

ساحل سولار بیچ استانبول 1کیلومتر طول دارد. با ورود به این ساحل بهترین سرگرمی های آبی و … را خواهید داشت و هرگز بیکار نخواهید بود. بیشتر سواحل ترکیه به خاطر داشتن امکانات تفریحی که داشته مورد توجه همه توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته اما ساحل سولار بیچ، از بهترین های آن هاست. هر جا از این ساحل که پا بگذارید، شاهد برنامه ها زنده، اجرای موسیقی های زنده و بسیاری برنامه ها و سرگرمی های مهیج و جذاب هستید.

ساحل سولار بیچ استانبول

قسمتVIP ساحل سولار بیچ استانبول
این قسمت بیشتر برای توریست ها و گردشگرانی است که میخواهند تفریحات جذاب تر و مهیج تری در این ساحل داشته باشند. این قسمت همانطور که از اسمش پیداست، هزینه ای بیشتر از دیگر قسمت ها آن داشته اما امکانات و سرگرمی های بهتر و جذاب تری دارد. در این قسمت از ساحل سولار بیچ استانبول، باشگاه بزرگ بدنسازی، به همراه بهترین و حرفه ای ترین مربیان قرار داشته همینطور کلوب های شبانه و رستوران ها خوب و باکیفیتی نیز داشته که میتواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

ساحل سولار بیچ استانبول

ساحل سولار بیچ استانبول

امکانات تفریحی و فعالیت های ورزشی ساحل سولار بیچ استانبول
ساحل سولار بیچ استانبول برای هر سن و سالی برنامه ها و تفریحات خودش را دارد. این ساحل شش بار، محیطی مخصوص باربیکیو، سولار بار، چهار قسمت غذاخوری، کلوب کودکان، نه تراس برای آفتاب گرفتن، سه هزار صندلی و سایه بان، دوش و رختکن و … میباشد. و اما تفریحاتی که توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول را به سمت خود میکشد، خیلی بیشتر از سواحل دیگر این شهر است. با اینکه شنا کردن در آب ها این ساحل با وجود غریق نجات ها سخت بوده اما هر ورزشی که دوست باشید مثل موج سواری، قایق رانی، جت اسکی سواری، هاور کرافت، بستکبال ساحلی، والیبال ساحلی، اسکیت بورد، قایق موزی، تخته بادبانی، تیوپ سواری، قایق موتوری و کایت سواری را استفاده کرده و از استراحت خود در این ساحل لذت ببرید.

ساحل سولار بیچ استانبول

نحوه دسترسی به ساحل سولار بیچ استانبول
شما می توانید برای رفتن به این ساحل از تراموا یا اتوبوس استفاده کنید و انتخاب اتوبوس آن چنان گزینه بدی نیست زیرا هنگامی که از جاده ی روبروی دریا می گذرید، می توانید شاهد نمایی زیبا و دیدنی از دریا و ساحل اطراف آن باشید.

ساحل سولار بیچ استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی ساحل سولار بیچ استانبول

 

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول بشیکتاش(Beşiktaş) در سمت اروپایی استانبول واقع شده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دوازده =