پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شنبه بازار بشیکتاش استانبول

شنبه بازار بشیکتاش استانبول

با ورود به این بازار با یک تیر دو نشان بزنید هم محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید و هم از جاذبه های گردشگری بی نظیر و منحصر به فرد این شهر چون کاخ دولما باهچه استانبول و یا تنگه بسفر دیدن کنید و کمی بیشتر از خرید خود لذت ببرید.

بازار بشیکتاش که در واقعی شنبه بازار قسمت اروپایی شهر استانبول است توانسته به سبب نزدیکی به تنگه بسفر و مناطق دیدنی دیگر به یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران تور استانبول قرار بگیرد.

البته جالب است بدانید که بشیکتاش نوعی شنبه بازار چند طبقه است که توانسته در طبقات خود محصولات و کالاهای بسیار متنوعی را جای دهد.

در طبقه اول این شنبه بازار افراد می توانند محصولاتی چون ماهی، سبزیجات تازه، میوه های ارگانیک و به صورت کلی مواد غذایی تازه و سالم خود را تهیه کنند.

در طبقه دوم به سراغ پوشاک و لوازم خانگی بروند و لباس های زیبا در رنگ ها و نقش های گوناگون را خریداری کنند.

نحوه دسترسی به شنبه بازار بشیکتاش استانبول

افراد علاقه مند به شنبه بازار بشیکتاش استانبول می بایست برای دسترسی به این بازار از ساعت 6 صبح تا 6 عصر به خیابان نوژتیه در محله بشیکتاش استانبول بروند و محصولات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

خوب است بدانید که بعد از خرید از این بازار می توانید در کافه موجود در آن کمی استراحت کنید و از نوشیدنی های لذید برخوردار شوید .

نقشه و موقعیت جغرافیایی شنبه بازار بشیکتاش استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =