محله بی اوغلو استانبول

محله بی اوغلو استانبول

شهر استانبول در ترکیه و در ۲ قاره ی اروپا و آسیا واقع شده است. بی اوغلو(Beyoğlu) در واقع، منطقه ‌ای در بخش اروپایی استانبول است که شامل میدان تکسیم، خیابان استقلال و مناطق اطرافش می شود. پل تاریخی گالاتا که یکی از شلوغ ترین و معروف ترین پل های استانبول هم هست، منطقه ی بی اغلو را به بخش قدیمی شهر استانبول متصل می کند که خود بخش قدیمی استانبول هم دیدنی های زیادی را در دل خود جای داده است.

بی اغلو یکی از بهترین گزینه های اقامت در استانبول در منطقه ی بی اغلو، هتل های زیبای زیادی به چشم می خورد. اگر بخواهید در استانبول یک اتاق یا آپارتمان رزرو کنید، منطقه بی اوغلو بدون شک بهترین گزینه برای اقامت شما خواهد بود.

اگر بخواهید در رستورانی شیک غذا بخورید یا به کافی شاپی متفاوت بروید،محله بی اغلو یکی از بهترین جاهاست. اگر هم دنبال جایی برای خرید و گردش با بودجه ی مناسب هستید، باز هم جواب بی اغلو است. نام خیابان مشهور استقلال را شنیده اید؟

این خیابان ۳ کیلومتری هم در این منطقه قرار دارد و بهترین و شیک ترین مراکز خرید استانبول را می توان در این خیابان پیدا کرد. هر بودجه ای که داشته باشید، در بی اغلو می توان خرید کنید. در قرن نوزدهم میلادی تعداد زیادی از خارجیان مقیم در منطقه بی اوغلوی مستقر شدند و همچنین بسیاری از سفارتخانه‌ های کشورهای اروپایی در این منطقه ساخته شدند.

به همین دلیل است که این بخش از شهر استانبول بیشتر چهره‌ ای اروپایی دارد یکی از تاریخی ترین و قدیمی ترین سینماهای استانبول به نام اطلس هم در منطقه بی اغلو قرار گرفته است. دیدن یک فیلم در این سینمای تاریخی، ارزش امتحان کردن را دارد. جالب است بدانید که دومین سیستم قدیمی حمل نقل زیر زمنی دنیا هم در این منطقه قرار گرفته است که مقصد نهایی آن کاراکوی است. سواری با این سیستم که finikuler نام دارد، حس فوق العاده جالبی می دهد. این منطقه با تمامی مراکز خرید، رستوران ها و کافه ها و مراکز دیدنی اطرافش، جایی زیبا و حیرت انگیز است.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =