سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

اگر به شهر استانبول سفر کرده اید و قصد خرید پوشاک و لوازم مارک برای خانواده یا فروشگاه خود در ترکیه را دارید و میخواهید آنهارا قبل از شروع فصل و با قیمت کمتر خریداری کنید به یاد داشته باشید که خیابان استقلال و میدان تکسیم بزرگ ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید استانبول را در خود جای داده اند. به طور کل در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه هزینه پوشاک، کیف و کفش و دیگر محصولات پایین می باشد اما وسایل برقی همچون تلفن همراه گرانتر از ایران می باشد.

اگر هتلی که شما در آن مستقر می باشید در نزدیکی میدان تکسیم است برای خرید کردن در ترکیه، جایی بهتر از مرکز خرید بی اوغلوایش، پیدا نمی‌کنید. مرکز خرید بی اوغلوایش در خیابان استقلال استانبول یکی از این فروشگاه های ارزان فروش و در عین حال مارک فروش ترکیه است.

قیمت پوشاک مارک معروف در این فروشگاه با تفاوت قابل توجهی کمتر از سایر فروشگاه های استابول و کل ترکیه میباشد. بی اغلوایش واقع در خیابان استقلال منتهی به میدان تکسیم یکی از ارزان فروش ترین فروشگاه های معروف استانبول میباشد که فروش آن هم به صورت عمده برای فروشندگان ایرانی و هم جزئی برای سایر خریداران میباشد.اکثر فروشندگان ایرانی اجناس لوکس و مارک خود را از بازار بی اغلو ایش استانبول خریداری می کنند و با سود قابل توجهی اجناس را در ایران به فروش میگذارند.

شلوغی مراکز خرید ترکیه نشان دهنده ی محبوبیت آن در بین شهروندان استانبول و هم چنین توریست ها می باشد که در تمام فصول سال از این بازارها محصولات مورد نیاز خود را خریداری میکنند.اگر شما هم خوش لباس هستید و همچنین به جیب خود اهمیت میدهید بی اوغلو ایش را فراموش نکنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 14 =