معرفی برندهای معروف شلوار جین ترکیه

معرفی برندهای معروف شلوار جین ترکیه

برندهای معروف شلوار جین در ترکیه عبارتند:

  • برند شلوار جین واکو – Vakko Jeans
  • برند شلوار جین لافت – Loft Jeans
  • برند شلوار جین ماوی جینز-mavi jeans
  • برند شلوار جین کالینز – Colin’s
  • برند شلوار جین LTB

شلوار جین واکو | Vakko Jeans
با شلوار جین Vakko آشنا شوید و به‌صورت آنلاین آخرین سبک‌های تاپ طراح شلوار جین و شلوار لوکس را که از بهترین پارچه‌ی جین توسط طراحان مد بین المللی از سراسر جهان تولید شده است خریداری کنید. محصولات واکو به‌طور خاص برای آن دسته از خانم‌هایی در نظر گرفته شده است که حد نهایی سبک و مد را دارند.

شلوار جین واکو شگفت‌انگیزترین انتخاب‌های شلوار جین و شلوار زنان را که در هر نقطه‌ی موجود است ارائه می‌‌‌دهد.

 

شلوار جین لافت | Loft Jeans
می‌توانید لباس و شلوار جین لافت را برای زنان و مردان در فروشگاه‌های پوشاک لافت در استانبول خریداری کنید. آخرین مجموعه از شلوارهای جین تولیدی توسط شلوار جین لافت در ترکیه موجود است! می‌‌‌توان از طیف گسترده‌ای از لباس‌های کاژول ازجمله شلوار جین و مد جین و لوازم جانبی برای زنان و مردان را در فروشگاه‌های لافت خریداری کرد. برند لافت در سال 1968 در فرانسه تأسیس شد و بعد از آن توسط خانواده‌ی اراوغلو (EROĞLU) در استانبول ترکیه در سال 1997 به وجود آمد. این برند که به‌طور ویژه‌ای محبوبیتش در بین جوانان است در ترکیه و خارج از این کشور محبوبیت دارد. این برند محبوبیت بالایی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، آلمان، اتریش، ایتالیا، سوئد، سوئیس، بلژیک، نروژ، فرانسه، اسپانیا، یونان، قبرس و لوکزامبورگ دارد و جوانان با اشتیاق آن را می‌‌‌پوشند. به وب ‌‌سایت رسمی این برند در Loft.Com.Tr و همچنین نزدیک‌ترین فروشگاه در ترکیه نگاهی بی اندازید تا شلوار جین و مجموعه‌ی جین مورد نظر خود را پیدا کنید.

شلوار جین ماوی جینز
می‌توان از فروشگاه آنلاین شلوار ماوی جین به‌صورت آنلاین برای زنان و مردان خرید انجام داد. آخرین مجموعه از شلوارهای جین ماوی در استانبول در ترکیه وجود دارد. شهرت شلوار جین ماوی که در زبان ترکیه به معنی آبی است به خاطر کیفیت بالا، تناسب خوب آن و مد رو به جلوی آن است. شلوار جین ماوی مجموعه‌ی کامل از شلوارهای جین را برای زنان و مردان جوان طراحی می‌کند. ماوی محبوب‌ترین برند مد ترکی و همچنین اولین برندی است که شهرت جهانی دارد. ماوی برندی است که جایگاه خوبی را در میان بهترین برندهای شلوار جین در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است. این برند در استانبول و در سال 1991، با این فکر ایجاد شد که شلواری تولید شود که شیک باشد و احساس مدیترانه‌ای از نظر مد و مشخصات را انتقال دهد. امروزه، ماوی بیش از 285 فروشگاه خرده‌فروشی در 50 کشور ازجمله آمریکا، کانادا، ترکیه، استرالیا، آلمان، هلند و روسیه دارد و در نیویورک، ونکوور، مونترال، استانبول، برلین، فرانکفورت و دوسلدورف از جزو پیشتازان محسوب می‌شود.

معرفی برند Mavi و فروشگاه های خرید استانبول

شلوار جین کالینز | Colin’s
شلوار جین کالینز که برند تجاری ترک است که طیف گسترده‌ای از لباس‌های راحتی ازجمله مد جین و لوازم جانبی را برای مردان و زنان در فروشگاه‌های شلوار جین کالین ارائه می‌‌‌دهد. برند لباس ترکی توسط گروه اروغلو (Eroglu Group) در استانبول، ترکیه در سال 1983 ایجاد شد. امروزه این برند مد ترک بیش از 670 فروشگاه در 32 کشور جهان دارد. بسیاری از این فروشگاه‌ها در ترکیه، روسیه، اوکراین، بلاروس، قزاقستان و عربستان سعودی واقع شده‌اند. نگاهی به وب ‌‌سایت رسمی این برند در Colins.Com.Tr برای پیدا کردن فروشگاهی نزدیک به شما بی اندازید. این وب ‌‌سایت به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی در دسترس قرار دارد.

شلوار جین LTB
برند تجاری ترک شلوار جین LTB برند شلوار جین است که در سال 1994 تأسیس شد و مقر آن در استانبول، ترکیه است و مالکیت آن در اختیار گروه چاک (Çak) قرار دارد. علاوه بر شلوار جین، این برند ترک سبک‌های مختلف LTB را برای زنان، مردان و بچه‌ها ارائه می‌‌‌دهد که شامل لباس‌ها، کت، پیراهن جین و لوازم جانبی است. LTB دارای 73 مغازه در ترکیه است که بسیاری از آن‌ها در استانبول قرار دارد. همچنین LTB دارای 30 مغازه در خارج از کشور است که بسیاری از آن‌ها در روسیه، آلمان و رومانی قرار دارند. LTB در استرالیا، انگلستان، ایالات متحده و کانادا نیز بسیار محبوب است.

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =