پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و چاپ استانبول

نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و چاپ استانبول

بیست و یکمین نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول(SIGN Istanbul) از 28 الی 31 شهریور ماه 1398 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) برگزار می گردد.

نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال استانبول به صورت سالانه با موضوعات صنعت تبلیغات و فن آوری های چاپ دیجیتال در استانبول برگزار میشود.

این نمایشگاه با هدف توسعه پتانسیل صادرات تولید کنندگان داخلی در صنعت تبلیغات و صنعت چاپ دیجیتال و همچنین باز کردن کانال های فروش جدید هم در داخل و هم در خارج از کشور برگزار می گردد. در حالی که بسیاری از غرفه داران واردات را انجام می دهند.

نمایشگاه SIGN İstanbul یک پلت فرم یا بستر برای شرکت هایی که مایل به دیدار با خریداران حرفه ای از سراسر کشورهای حوزه آناتولی هستند،نیز فراهم می کند.نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال ترکیه در زمره نمایشگاه هایی است که در تورهای نمایشگاهی، با جمع آوری هزاران نفر از صاحبان مشاغل و غرفه داران از داخل و خارج از کشور ترکیه یک محیط تجاری پویا نیز ایجاد خواهد کرد.

بازدید از SIGN İstanbul 2019 فرصتی مغتنم برای طراحان گرافیک و فعالان حوزه تبلیغات و چاپ دیجیتال جهت توسعه و ارتقای فعالیت هایشان خواهد بود.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

وسایل و لوازم چاپ دیجیتال،وسایل و لوازم چاپ پارچه، لوازم برش لیزری و CNC، لوازم چاپ و تبلیغات،سیستم های LED، جوهر، وسایل نمایش تصویری،طراحی و گرافیک،سیستم های چاپ سه بعدی، چاپ خانه ها و ناشران

انتظار می رود ۲۵۰۰ نفر از خریداران حرفه ای در بیست و یکمین نشست صنعت چاپ اوراسیا شرکت کنند که توسط وزارت تجارت ترکیه پشتیبانی می شود.

Tarsus Turkey، برگزار کننده این نمایشگاه، برای اولین بار در SIGN İstanbul برنامه های جدید خود را برای خریداران معرفی خواهد کرد.

تاریخ برگزاری 28 الی 31 شهریور 1398 – (22-19 سپتامبر 2019)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت تبلیغات صنعتی و چاپ دیجیتال
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت tuyap.com.tr

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی عرفان

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =