نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول (ATRAX)

نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول (ATRAX)

نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول (ATRAX) از تاریخ 24 الی 26  بهمن ماه 1398 درمرکز تجارت جهانی(ifm) شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می گردد.

نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول (ATRAX) اولین و تنها نمایشگاه تخصصی ترکیه و کشورهای همسایه است که پروژه های بزرگ در صنعت شهربازی در آن به تحقق می پیوندند.

این نمایشگاه که گوشه مهمی از رویدادهای مربوط به بخش رو به رشد سرگرمی و بخش تفریحات را در یرمی گیرد، تعداد بیشماری بازدیدکننده از اروپا، آفریقا، بالکان و کشورهای خاورمیانه، روسیه، امارات متحده عربی و ترکیه را به دلیل موقعیت استراتژیک و جغرافیایی منحصربفرد استانبول به خود جذب می کند.

امسال، نمایشگاه شهربازی استانبول آخرین نوآوری ها، فناوری ها، محصولات و پروژه های بخش تفریحات و سرگرمی را به متخصصین و سرمایه گذاران این حوزه، بعنوان جزئی از یک سازمان بین المللی معرفی خواهد کرد. در دوره جاری، نمایشگاه استانبول میزبان شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان حرفه ای با ابتکارات و پیشرفت های بیشمار خواهد بود.

تاریخ برگزاری 24 الی 26 بهمن 1398- (15-13 فوریه 2020)
محل برگزاری مرکز تجارت جهانی ifm
شرح صنعت تجهیزات شهربازی
آدرس Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy
تلفن 00 52 468 212 90+
وب سایت atraxexpo.com

تقویم نمایشگاه های 2020 استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =