کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول (Istanbul ACG 2019)

کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول (Istanbul ACG 2019)

کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول (Istanbul ACG 2019) از 30 شهریور الی 02 مهرماه ۱۳۹۸(24-21 سپتامبر 2019) در محل مرکز کنگره استانبول (ICC) برگزار می گردد.

کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش از اهمیت خاصی در دنیای پزشکی برخوردار است. در حوزه پزشکی گوارش و کبدشناسی، این بزرگترین رویداد در سراسر دنیا به شمار می‌رود.
بر اساس آمار سالیان گذشته، چیزی حدود 2500 پزشک از سراسر دنیا در کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول شرکت می‌کنند. با توجه به تخصصی بودن رویداد، شرکت‌کنندگان جزو بهترین‌ها در زمینه‌های کاری خود بوده و جزو خبره‌ترین‌ها شناخته می‌شوند. پزشکان متخصص، سیاست‌گذاران در حوزه بهداشت و سلامت در سطح‌های کلان، دانشگاهیان و پژوهشگران تنها با هدف حضور در رویداد ACG خود را با تور استانبول به مهم‌ترین شهر کشور ترکیه می‌رسانند. 

کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول رویدادی بزرگ در حوزه پزشکی

طی سه روز برگزاری رویداد، متخصصانی از سراسر دنیا گرد هم آمده و درباره مسائل مهمی همچون نحوه ارتقای سطح سلامت در سطح وسیع، یافتن روش‌هایی برای درمان بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و کبد و همچنین یافتن راهکارهایی در راستای پیش‌گیری از بروز این دسته بیماری‌ها با یکدیگر بحث و گفتگو می‌کنند. در کنار سخنرانی‌ها، میزگردهایی طی کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول تشکیل شده و به متخصصان اجازه می‌دهند دانسته‌های خود را با دیگر پزشکان به اشتراک بگذارند. با توجه به حضور بهترین‌ها در این کنگره بین المللی، حجم و سطح دانش تبادل شده بسیار بالا است!

تعدد ارائه‌های برگزار شده توسط بهترین‌های دنیای پزشکی در زمینه دستگاه گوارش و کبد، برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد و اشتراک‌گذاری جدیدترین یافته‌های علمی بین همه شرکت‌کنندگان کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول مهم‌ترین دلایل ترغیب پزشکان برای حضور در این رویداد محسوب می‌شوند. دانشجویان پزشکی می‌توانند با حضور در این رویداد، در ابتدای مسیر شغلی و حرفه خود، به یکباره سرعت رشدشان را افزایش بدهند. دیدن همه متخصصان زمینه علمی مورد علاقه خود در یکجا هرگز همانند آن چه در کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول مهیا می‌شود امکان‌پذیر نخواهد بود، به همین دلیل افراد در پی کسب علم و افزایش سواد خود در حوزه پزشکی یاد شده، شرکت در رویداد ACG را از دست نمی‌دهند.

همانطور که گفتیم، در حوزه پزشکی گوارش و کبدشناسی، ACG استانبول بزرگترین رویداد بین المللی محسوب می‌شود. به همین دلیل اهداف والایی برایش ترسیم شده است. به عنوان نمونه می‌توان به تلاش برای ترویج آگاهی عمومی مردم پیرامون بیماری های گوارشی در سرتاسر جهان اشاره کرد. به این ترتیب زمینه پیش‌گیری از بروز این دسته از بیماری‌ها در سطحی وسیع مهیا می‌شود. در ادامه به صورت موردی، به آن دسته از پزشکان و متخصصانی که با حضور در کنگره بین المللی بیماری های دستگاه گوارش استانبول بیشترین سود را خواهند برد اشاره می‌کنیم.

شرکت‌کنندگان Istanbul ACG

  • متخصصان گوارش
  • متخصصان بیماری‌های کبدی
  • پاتولوژیست‌ها و پاتوبیولوژیست‌ها
  • متخصصان آندوسکوپی
  • محققان دانشگاهی و آزمایشگاهی
  • کارکنان پرستاری
  • پزشکان خانواده
  • اینترن‌ها
  • جراحان
  • متخصصین غدد
  • دانشگاهیان
  • کارکنان سیستم درمانی

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =