نمایشگاه بسته بندی و تکنولوژی مواد غذایی استانبول 

نمایشگاه بسته بندی و تکنولوژی مواد غذایی استانبول 

نمایشگاه بسته بندی و تکنولوژی مواد غذایی استانبول (آمبالاژ-فودتک) از تاریخ 30 مهر الی 03 آبان ماه 1399 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه بسته بندی و تکنولوژی مواد غذایی استانبول (آمبالاژ-فودتک) ، که همزمان با نمایشگاه بسته بندی استانبول برگزار می شود، محبوب ترین نمایشگاه صنعت بسته بندی در منطقه خود است. از تجهیزات شکلات، تجهیزات صنعت شیرینی سازی و تجهیزات محصولاتی مانند گوشت و لبنه، از تجهیزات زنجیره ای مواد غذایی یخ زده تا مواد غذایی سالم، از پردازش و پر کردن فن آوری ها تا بسته بندی، همچنان در کنار هم برای بدست آوردن راه حل های قابل اعتماد و با کیفیت بالا که باعث افزایش ارزش برندها و محصولات غذایی و آشامیدنی تولیدکنندگان می شود.

نمایشگاه مواد غذایی و بسته بندی استانبول تمام تولیدکنندگان محلی و شرکتهای جهانی که راه حلهای خاصی را جهت بالا بردن کیفیت محصولات با قیمت مناسب برای بسته بندی و تکنولوژیهای پردازش غذا ارائه میدهند را دور هم جمع می کند.

با مراجعه به نمایشگاه مواد غذایی اوراسیا که مکان مشترکی با نمایشگاه بسته بندی دارند؛ شما فرصتی برای شناخت منطقه اوراسیا خواهید داشت، درحالی که هزینه های تحقیقاتی خود را به حداقل می رسانید و از گزینه های متنوعی برای نیازهای سرمایه گذاری در کسب و کار خود بهره می گیرید.

استفاده از این فرصت منحصر به فرد برای تنظیم ملاقات، شناخت شبکه، مذاکره و انجام کسب و کار در یک بازار پویای در حال ظهور بسیار مفید است.

شرکت صنایع غذایی فود تک اوراسیا و بسته بندی برای دیدار با بیش از ١٢٠٠ تامین کننده پیشرو در بخش های بسته بندی و صنایع غذایی که از ترکیه، اوراسیا و کشورهای جهان جمع آوری شده اند، برگزار می شود.

هر سال بیش از ٥٠،٠٠٠ صنعت حرفه ای در نمایشگاه Food-Tech Eurasia و نمایشگاه بسته بندی شرکت می کنند تا از چهار روز کسب و کار و شبکه های مختلف سازمان های متعدد لذت ببرند.

تاریخ برگزاری 30 مهر الی 03 آبان 1399- (24-21 اکتبر 2020)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت صنعت مواد غذایی و بسته بندی
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت foodtecheurasia.com/en

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =