نمایشگاه فلزکاری استانبول 2020

نمایشگاه فلزکاری استانبول 2020

نمایشگاه فلزکاری استانبول (WIN EURASIA Metalworking) از تاریخ 22 الی 25 اسفند 1398 در مرکز نمایشگاهی tuyap استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه فلزکاری استانبول یک نمایشگاه بین المللی پیشرو درحوزه صنایع تولیدی محسوب می گردد.این نمایشگاه گردهم آوردنده سه نمایشگاه بین المللی فلزکاری اوراسیا، عملیات سطحی اوراسیا و جوش اوراسیا در یک مکان می باشد.

نمایشگاه فلزکاری 2020 استانبول ارایه کننده طیف وسیعی از محصولات و قطعات صنعتی به متخصصان بخش تولیدات فلزی با مفهوم صنایع توسعه یافته به حساب می آید. اهمیت و قدرت رقابت در بخشهای گوناگون صنایع جوش، برش و اتصالات، سنگ بنای قابل توجهی از بخشهای صنعتی در ترکیه و اوراسیا را غیر قابل انکار کرده است. علاوه بر نمایش آخرین فن آوری ها برای شرکتها، نمایشگاه جوش اوراسیا نه تنها مزایایی برای بازار داخلی بوده، بلکه ویترینی از ماشین آلات، سیستم ها و روشهای نرم افزاری برای صنایع جوشکاری و برش محسوب می گردد. نمایشگاه عملیاتهای سطحی اوراسیا نیز نمایشگاهی برای فن آوری های صنایع پوشش دهی و سطحی محسوب می شود.

تاریخ برگزاری 22 الی 25 اسفند 1398- (15-12 مارس 2020)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت تولیدات فلزی
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت win-eurasia.com

تقویم نمایشگاه های 2020 استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =