قیمت خرید ملک در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه

قیمت خرید ملک در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید باید بدانید که گرانترین و بزرگترین شهر ترکیه استانبول است و امروزه به دلیل پتانسیل بالا به یکی از شهر های گران دنیا تبدیل شده است و در لیست Global Property Guide در بین ۹۴ شهر دنیا در مقام ۳۹ قرار دارد.

قیمت ملک در شهر های مختلف بدین شکل است :
میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در استانبول ۳۹۶۱ لیر (تقریبا ۹٫۵ میلیون تومان) است. گرانترین منطقه ی استانبول بشیکتاش با ۱۰۶۴۶ لیر (تقریبا ۲۵٫۵ میلیون تومان ) و در منطقه ی بشیکتاش گرانترین محله Bebek با میانگین قیمت ۴۷۴۱۷ لیر (۱۱۸ میلیون تومان) است در واقع Bebek گرانترین نقطه ی ترکیه هم محسوب می شود که در بخش اروپایی استانبول در کنار تنگه بسفر قرار دارد.

میانگین قیمت هر متر مربع در منطقه فاتیح که یکی از مراکز ایرانیان و شامل منطقه های تاریخی و توریستی و تجاری از جمله آکسارای است ۴۱۶۸ لیر (۱۰ میلیون تومان) می باشد. (بناهای این منطقه عموما قدیمی و کهنه ساز می باشد )

میانگین قیمت هر متر مربع در منطقه ی بیلیکدوزو استانبول که یکی ار بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در حوزه ملک در ترکیه به شماره می آید ۲۶۴۶ لیر می باشد. این منطقه در حالی که دارای قیمت مناسب است دارای امکانات پیشرفته شهری و زیباهایی منحصر به فرد می باشد.

میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه ۱۸۶۱ لیر و گرانترین منطقه ی آنکارا Çankaya با متری ۲۵۷۲ لیر می باشد.

متوسط قیمت در ازمیر ۳۰۳۶ لیر و منطقه ی چشمه با ۵۵۶۲ لیر در صدر جدول قیمت مسکن قرار دارد.

متوسط قیمت هر متر مربع در آنتالیا ۲۱۰۱ لیر و گرانترین منطقه در این شهر کونیآلتی با قیمت ۳۲۱۴ لیر است.

  •  هر TL ( لیر ) حدود ۲۴۰۰ تومان است.
  • قیمت ها مربوط به آپارتمان های معمولی با عمر متوسط می باشد و قیمت آپارتمانهای نوساز یا دارای امکانات رفاهی نظیر استخر و … ۲۵% تا ۵۰% گرانتر می باشد .

همه چیز در مورد خرید خانه در ترکیه

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟ استانبول شهری باشکوه است که در یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =