مرکز خرید استار سیتی استانبول

مرکز خرید استار سیتی استانبول
استارسیتی اوتلت سنتر استانبول(StarCity Outlet) یک مرکز خرید بزرگ است که در سال 2016 در زمینی به مساحت 134،000 مترمربع در قسمت اروپایی و در منطقه ینی بوسنا افتتاح شده است.
(اوتلت: نوعی مرکز خرید که در آن محصولاتی که در شعب برندهای معروف جهان به علت تک سایز بودن یا تغیر فصل فروخته نمی شوند با قیمتی مناسب به فروش می رسند)
تنوع محصولات و قیمت مناسب از ویژگی‌های مثبت مرکز خرید استار سیتی اوتلت هستند و آن را در فهرست مراکز خرید ارزان استانبول قرار داده‌اند. البته نزدیکی استار سیتی اوتلت به فرودگاه آتاتورک نیز در محبوبیتش بی‌تاثیر نبوده است. این مرکز خرید در حال حاضر توانسته توجه گردشگران داخلی و خارجی ترکیه را به خود جلب کند.

طبقه اول این مرکز خرید مربوط به لوازم خانگی است و برندهایی مثل لیننز، تاچ، زیمنس در این طبقه نمایندگی دارند. فروشگاه بزرگ ای ببک که پوشاک و محصولات نوزادی عرضه می‎کند هم در این طبقه است.

برندهای معروف ماوی، ال‌سی وایکیکی، کوتون، دفکتو، آدیداس، نایکی، بنتون، یو اس پلو، کالینز، آندرآرمور، گیزیا، پوما، برند لوازم خانگی و اکسسوری منزل کاراجا، مادام کوکو و دیگر برندهای مطرح بین‌المللی و ترکی در طبقات دیگر اوت لت استار سیتی شعبه دارند.

یکی از امکانات خوب این اوت لت، وسایل سرگرمی بچه‌هاست که در هر طبقه قرار دارند.

البته برای رفتن به شهربازی یا گیم نت باید به طبقه آخر بروید. سینما و سالن بولینگ هم از دیگر امکانات این اوتلت می باشد.

علاوه بر همه این‌ها، انواع کافه و رستوران در طبقات مختلف آماده پذیرایی از مشتریان هستند.

در طبقه آخر کافه‌های مطرحی مثل قهوه دنیاسی و فودکورت بزرگ با بهترین رستوران‌های زنجیره ای قرار دارد.

مجتمع تجاری استار سیتی اوتلت در سال 2016 افتتاح شد و حالا یکی از محبوبترین مراکز خرید استانبول می‌باشد.
مرکز خرید استار سیتی تنها 3 دقیقه با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. در تمام 365 روز سال فرصت ها و حراج های گوناگونی از برندهای ترک منتظر شما هستند.
نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید استار سیتی
بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =