پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مرکز خرید اوپتیموم اوت لت استانبول

مرکز خرید اوپتیموم اوت لت استانبول

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول ( Optimum Outlet Istanbul) در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ میلادی در منطقه‌ی کادیکوی در قلب آناتولی ،محله گران قیمت «آتاشِهیر» (Ataşehir)، افتتاح شد و سالانه در حدود ۹ میلیون بازدیدکننده دارد.این مرکز خرید با جای دادن فروشگاه‌ها و برندهای داخلی و بین‌المللی در کنار هم، یک تفاوت ایجاد می‌کند که فقط در خرید نیست؛ بلکه این تفاوت شامل سبک و طراحی معماری و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های آن نیز می‌باشد.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول در زمینه‌های مختلفی از جمله ” صنعت چرم “، ” لوازم منزل”، “مد و لباس”، ” جواهرات و زیورآلات” و ” سینما و تفریحات” فعالیت دارد.

در مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول برندهای معروفی مانند «واکو» (Vakko)، «منگو» (Mango)، «ال سی وایکیکی» (LC Waikiki)، «کوتون» (Koton)، «مودو» (Mudo)، «تامی هلفیگر» (Tommy Hilfiger) یا «دیزل» (Diesel) را خواهید دید.

«اوپتیموم اوتلت» (Optimum Outlet) بیش از ۱۳۰ فروشگاه داشته و قیمت‌های فوق‌العاده‌ای را به مشتریان پیشنهاد می‌کند.جدای از خرید می‌توانید در یکی از رستوران‌های متعدد آن غذا خورده یا در پیست پاتیناژش تفریح کنید.

با توجه به اینکه این مرکز خرید هر ۳۶۵ روز سال باز است می‌توانید هر زمان که خواستید به آن سر بزنید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید اوپتیموم اوت لت

از آنجایی که مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول در قلب آناتولی واقع شده است، حمل و نقل به آن بسیار راحت و بهینه است؛ اگر در منطقه‌ی تقسیم اقامت دارید، لازم است مسیر طولانی‌تری را طی کنید تا به این فروشگاه برسید.
جدا از تاکسی که اولین گزینه برای وسایل نقلیه‌ی عمومی است، می‌توانید در ایستگاه “تکسیم” سوار مترو شوید و به سمت ایستگاه “گایره تپه” بروید؛ بعداز پیاده شدن در این ایستگاه و در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه اتوبوس “کوپ رولو کاوشاک” رفته و به سمت “ینی صحرا” سوار اتوبوس شوید؛ وقتی به این ایستگاه رسیدید، فقط به مدت ۵ دقیقه پیاده روی با مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول فاصله دارید.

همچنین برای رفتن به این مرکز خرید تعدادی اتوبوس در میدان تکسیم وجود دارند در ساعاتی مشخص به‌صورت رفت و برگشت، مسافران را به سمت “ینی صحرا” برده و از آنجا نیز به تقسیم بازمی‌گردانند. با توجه به این که تمامی ساعات آن در “نقشه‌ی گوگل” مشخص است شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت با هزینه‌ی مناسب به مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول برسید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی اپتیموم اوت لت استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Airport Outlet Center

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول مرکز خرید ایرپورت استانبول(Airport Outlet Center)، یکی از اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =