پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینه پارک یک مرکز خرید بزرگ با حداقل 300 مغازه است که شامل بهترین برندهای ترکیه ای و جهانی ، کافه ها و رستوران های منحصر بفرد است. اگر اهل دیدن فیلم و تئاتر باشید کمپانی آی مکس (IMAX) اولین سالن سینمای خود را در ترکیه در ایستینیه پارک راه انداخته که بسیار دیدنی است.

علاوه بر مغازه های پر زرق و برق و سالن تئاتر و سینمای عالی و همچنین کافه ها و رستوران ها، این مرکز تجاری مدرن یک بازار مواد غذایی هم دارد. پاساژ ایستینیه پارک با فضاهای مختلفی که از روز اول ایجاد کرده مشتریان خاص خودش را هم پیدا کرده است ؛ در کنار طراحی های جدیدی که برای بوتیک ها ، بلوارها و میادین این بازار انجام شده است فضاهای نوستالژیک هم فراموش نشده است و شما می‌توانید در ایستینیه پارک تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی را ببینید.

اگر برند باز هستید حتما سری به ایستینه پارک بزنید اینجا خوراک شماست. دولچه اند گابانا، دیور، پرادا، فندی، هوگو باس، زارا، منگو و دبن هامز از جمله برندهایی هستند که در این بازار می توانید سراغشان بروید.

البته بیشتر برندهای لوکس و خاص این بازار بیرون و در قسمت فضای باز واقع شده‌اند که از طبقه بالا می توانید به آن دسترسی داشته باشید. خیابانی که این مارک های بزرگ در آن قرار گرفته اند همانند یک میدان شهری طراحی شده است که برندهای لوکس دنیای مد مانند بربری، گوچی، میومیو و لوئیس ویتون در کنار چند رستوران بین المللی در آنجا هستند.

حتما تا الان متوجه شدید که ایستینه پارک فقط یک مرکز خرید نیست بلکه در کنار مغازه هایش، هنر، سرگرمی، ورزش و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را نیز برای مشتریانش فراهم کرده است.

جالبه که بدونید این مرکز در سال 2007 میلادی و با یک سرمایه 270 میلیون دلاری ساخته شده است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

اگر در هر جایی از استانبول سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه ایازآقا ITU-Ayazaga پیاده شوید با یک پیاده روی 500 متری به مرکز خرید یا مال ایستینیه پارک استانبول خواهید رسید.

اگر هتل شما در منطقه تکسیم است به راحتی می توانید از ایستگاهی که در میدان تکسیم واقع شده سوار مترو شده و در ایستگاه ایازآقا پیاده شوید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دوازده =